English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضروری دانست: اهتمام ویژه به فعالیت‌های کانتینری و ایجاد پایانه صادراتی 24 ساعته در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضروری دانست: اهتمام ویژه به فعالیت‌های کانتینری و ایجاد پایانه صادراتی 24 ساعته در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم تکریم و معارفه «علیرضا عربی» مدیرعامل سابق و «سید عطوف علیزاده» مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، برخی از اعضای هیئت‌مدیره، جمعی از مدیران ارشد ستاد مرکزی، مدیران ارشد گمرک غرب تهران و جمعی از مدیران و پرسنل شرکت غرب برگزار شد.

جمشید قسوریان جهرمی در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی گمرک (ششم بهمن ماه) و آرزوی سلامتی و توفیق برای همه همکاران گمرکی، گفت: امیدوارم با اجرای برجام، تغییرات ملموسی در بخش‌های گمرکی به‌وجود بیاید و تلاش‌ها برای ارتقای سامانه جامع گمرکی و تسریع بیشتر در ترخیص کالا و رسیدگی به امور ارباب‌رجوع ادامه یابد.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: سرعت و کیفیت خدمات شرکت ما باید موازی و متوازن با سرعت و کیفیت خدمات گمرک جمهوری اسلامی باشد. بنابراین، شرکت ما نیز به موازات گمرک، پروژه سامانه عملیاتی خود را پیش برده است و امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی این سامانه باشیم تا در نهایت سرویس ویژه و خدمات آسان‌تر به مردم را که قول داده بودیم، اجرایی کنیم.

جمشید قسوریان جهرمی در ادامه با اشاره به فعالیت و همزیستی بیش از 40 ساله این شرکت و گمرک جمهوری اسلامی، افزود: درخواست من، افزایش هماهنگی و تعامل میان بدنه کارشناسی و بدنه مدیران این دو مجموعه است تا با انسجام و هماهنگی بیشتر و بهتر، خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارایه دهیم. از طرف دیگر، آن‌چه که روابط دو طرف را تقویت می‌کند، انسجام و هم‌دلی بیشتر است.

وی با تاکید بر مقوله نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمانی، تصریح کرد: ارتقا و ارایه آموزش‌های لازم به پرسنل و کسب تاییدیه‌های مورد نیاز، لازمه افزایش سطح کاری ما است و اولویت اصلی من در شرکت، خدمت به مردم و رفاه پرسنل در وهله نخست است و منافع و کسب درآمد در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: ما، مشتری یک‌بار مصرف نمی‌خواهیم، بلکه به دنبال این هستیم که رضایت مردم را کسب کنیم و ارباب‌رجوع تبدیل به دوستان ما شوند. در این‌صورت است که لطف خداوند مزید خواهد شد، به‌گونه‌ای که این امر بر زندگی شخصی ما نیز تاثیر شگرفی خواهد گذاشت و اعتقاد دارم، تقوا هر کجا باشد، خداوند گشایش ایجاد می‌کند و ارتزاق و روزی هم افزایش می‌یابد. همه این موارد مؤید این امر است که چه تکلیف و چه وظیفه‌ای در برابر مردم داریم. چراکه هر جایی که بحثی از افزایش نعمت‌های خداوند به میان است، در کنار آن بر موضوع «خدمت به خلق» تاکید شده است. بنابراین، از آن‌جایی که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حال ارایه خدمت است، همواره تلاش داریم تا در راستای رضایت خداوند که همانا رضایت و آسایش مردم است، گام برداریم.

جمشید قسوریان جهرمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ظرفیت نهفته در شرکت غرب، گفت: این شرکت قابلیت ورود به بخش‌ها و فعالیت‌های جدید را دارد و همان‌گونه که گزارش شده است، به‌زودی شاهد فعالیت کانتینری نیز در این شرکت خواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع توسعه صادرات و حتی ایجاد پایانه‌های صادراتی 24 ساعته در شرکت غرب، اضافه کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باید حلقه اتصال به سایر خدمات لجستیکی در کشور باشد و امیدوارم در سال آینده جزو شرکت‌هایی باشیم که در بخش صادرات از دیگران پیشی گرفته باشیم، که البته ظرفیت‌های این موضوع در سطح شرکت موجود است.

گفتنی است، در پایان مراسم از تلاش‌های علیرضا عربی، مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اهدای لوح سپاس قدردانی و حکم مسئولیت سید عطوف علیزاده، مدیرعامل جدید این شرکت از سوی رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به وی ابلاغ شد.



  
 
  
   
   
 
 
 
   
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۶۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500