English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار فرمانده بسیج سپاه آستارا با مدیران، کارکنان و بیسیجیان شرکت آستارا

دیدار فرمانده بسیج سپاه آستارا با مدیران، کارکنان و بیسیجیان شرکت آستارا

فرمانده بسیج سپاه آستارا ضمن بازدید از محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا، با مدیران، کارکنان و بسیجیان این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، «سرهنگ قنبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آستارا به همراه مسئول بازرسی و فرمانده حوزه بسیج کارگران این شهرستان با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، فرمانده و اعضای شورای و  کارکنان بسیجی پایگاه بسیج این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

«حسین شفائی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این شرکت در محدوده گمرک مرزی آستارا و ارائه خدمات رسانی شبانه روزی مناسب به اربابان رجوع، تجار و صاحبان کالا، گفت: باتوجه به پیگیری های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خصوص الحاق پایانه ریلی آستارا و واگذاری آن به شرکت آستارا به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا، نیازمند حمایت های مدیران شهرستان آستارا در جهت ارائه خدمات لجستیکی و گمرکی مطلوب در پایانه ریلی است که منتج به تثبیت شغلی کارکنان بسیجی این شرکت خواهد شد.

در ادامه این دیدار، سرهنگ قنبری از فعالیت مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در جهت همکاری و تعامل و تسهیل امور صادرکنندگان کالاهای تولید داخل و کمک به اقتصاد کشور تقدیر و تشکر نموده و نقش این شرکت را که قریب به اتفاق کارکنان آن بسیجی می باشد در نقطه صفر مرزی بسیار با اهمیت شمرد.

گفتنی است در پایان این دیدار از آقای «مهدی دارائی» فرمانده نمونه پایگاهای بسیج اقشار شهرستان آستارا در سال 1398 با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 
 
 

۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۱۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500