English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت آغاز هفته بسیج

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت آغاز هفته بسیج
«حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر، سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.
 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، متن این پیام به شرح زیر است :


بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده‌اند و میقات پا‌برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. 

هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن است. مردان و زنانی که داوطلبانه و بدون ‌هیچ ادعایی، روزهای سخت جنگ را مردانه پشت‌سر نهادند و برای ادای تکلیف، در برابر بی‌رحم‌ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند و امروز نیز با همان نیت و فداکاری‌ که ثمره آن قامت مدافعان حرم از حریم اسلام و جمهوری اسلامی ایران و مدافعان سلامت در میدان خطیر مبارزه با ویروس کرونا، را شاهد هستیم.

باور باید کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ و تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است و دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع)، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است. چرا که اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

تشخیص سره از ناسره در شرایط امروز جنگ اقتصادی منطقه با توجه به زیاده‌خواهی برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی که به عنوان ایادی استکبار جهانی عمل می‌کنند، تنها با تبعیت از رهبری انقلاب اسلامی و باقی ماندن بر همان اهداف اصلی انقلاب است تا دشمنان مایوس شوند، آن‌چنان که تاکنون این‌گونه بوده است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، این یادگار جاوید حضرت امام خمینی(ره)، را به بسیجیان آزاده و ایثارگر، به‌خصوص بسیجیان خدوم خانواده بزرگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون همکاران گرامی را زیر سایه حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مسئلت دارم.

 
حمیدرضا کیامنفرد
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران 

 

 

۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۳۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500