English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان

مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو  در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان، مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین «ابدالی» نماینده ولی فقیه و سرهنگ «حاجی زاده»، فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو، «علی حسین زاده» عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگان و  جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان آن شرکت در هفته بسیج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حسین زاده مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ضمن گرامی داشت هفته بسیج، به پایداری و مقاومت رزمندگان اسلام در عملیات مختلف اشاره نموده و این امر را از علل اصلی پیروزی لشکر اسلام برشمرده و بیان داشتند: تنها کسانی در صحنه نبرد راست قامت هستند که به خداوند متعال اتکال نموده و همواره در تمام سختی ها و پیروزی ها، در هیچ کجا از یاد او غافل نمی شوند و محکم و مقاوم چون کوه ایستادگی می کنند و دشمن را از پای در می آورند و این صفت فقط مخصوص رزمندگان اسلام  و بسیجیان دلاور است.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین ابدالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با اشاره به جلوه های معنویت در دفاع مقدس و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام، گفت: دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد. در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگاه می داشت، به آنان قدرت روحی می بخشید و تحمل سختی های نبرد را برای آنان آسان تر می ساخت.

همچنین سرهنگ حاجی زاده، فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو نیز با بیان این نکته که مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد، گفت: در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. از این رو، مردم غیرتمند ایران، بسیجی وار در دفاع مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی خود بود، دفاع کردند.

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان زحمت کش شرکت با تقدیم لوح سپاس از طرف فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی سرلشکر پاسدار حسین سلامی، تقدیر بعمل آمد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
تعداد کلیک: ۱,۵۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500