English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان

انتصاب فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان
طی صدور حکمی از سوی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان شبستر، مهدی علی اصغرزاده به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور سرهنگ «بهمن داستان» فرمانده سپاه ناحیه شبستر، سرهنگ «سپهری» فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری ناحیه شبستر، «مهدی علی اصغرزاده» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «علی صادقی» معاون اداری و مالی، «روح الله قریشی» معاون عملیات شرکت و «کمال خوش پیمان» مدیر حراست برگزار شد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با اشاره به این نکته که بسیج، بحران های جامعه اسلامی اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را شناسایی می کند و با ارائه راهکارها و راهبردها در صدد حل آن ها است، گفت: امروز ما در خط مقدم جنگ اقتصادی هستیم و همه ما به عنوان سربازان اقتصادی، باید در خط مقدم جبهه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای کشورمان تلاش کنیم. لذا تولید و حفظ اشتغال دو وظیفه مهم امروز ما بسیجیان در عرصه جهاد اقتصادی است که با تفکر و فرهنگ بسیجی می توان آن ها را محقق کرد.

در ادامه این آیین، سرهنگ داستان فرمانده سپاه شبستر، ضمن تشکر از نگاه ویژه شرکت سهلان به جایگاه بسیج، راه حل توسعه، پیشرفت و عبور از موانع اتکاء و اعتماد به جوانان انقلابی و مؤمن و استفاده از توان داخلی دانست و اظهار داشت: سعی ما این است که همواره بسیج به عنوان همراه و یاری کننده در کنار مسوولان باشد و مدیران وقتی نام بسیج را می شنوند، احساس کنند بسیج امدادگر و یاری‌رسان آنها است. بسیج یادگار عظیم امام راحل (ره) است که همواره آن را به عنوان افتخاری بزرگ برای خود عنوان می‌نمود که نشان از جایگاه والای بسیج در نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه اقتدار و سربلندی امروز ایران مرهون از جان گذشتگی و حماسه‌سازی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است، افزود: همواره و در برهه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی اتکاء و اعتماد به جوانان انقلابی و مؤمن و استفاده از توان داخلی راه حل توسعه، پیشرفت و عبور از موانع بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان از سوی فرمانده سپاه شبستر به مهدی علی اصغرزاده اهداء شد. 

 
 
 
 

۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱
تعداد کلیک: ۱,۲۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500