English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر سرمایه گذاری شرکت در بنادر شمالی کشور تاکید کرد

کیامنفرد در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر سرمایه گذاری شرکت در بنادر شمالی کشور تاکید کرد

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک کاری با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، بر رفع مشکلات شرکت‌های تابعه و سرمایه گذاری در بنادر شمالی کشور، گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در نشست مشترک کاری روز سه شنبه (1399/09/24) که با حضور «علی بابایی» عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و «محمد راستاد» مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در محل سازمان بنادر برگزار شد، «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر رفع مشکلات شرکت‌های تابعه در بنادر لنگه و امام خمینی(ره) و سرمایه گذاری در بنادر شمالی کشور، گفت‌وگو و رایزنی کرد.

در ابتدای این نشست، حمیدرضا کیامنفرد عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به شش دهه فعالیت شرکت در بخش های گمرکات استراتژیک زمینی، هوایی و دریایی و با تاکید بر رفع مشکلات در شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم در بندرلنگه در حوزه درصد مشارکت با سازمان بنادر، افزایش تعرفه‌ها و حمل یکسره کالاهای وارداتی، گفت: این شرکت آمادگی دارد تا ضمن سرمایه گذاری در حوزه صاردات مواد معدنی از بندرلنگه به عنوان اپراتور آن بندر شروع به فعالیت نماید.

کیامنفرد با اشاره به آخرین وضعیت توسعه ای در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بندر امام خمینی (ره)، ادامه داد: این شرکت آمادگی دارد تا با اخذ مجوز از سوی سازمان بنادر، نسبت به سرمایه گذاری در بنادر امیر آباد و چابهار اقدام کند.

در ادامه این نشست، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با تمجید از اقدامات و فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بنادر جنوبی در ارائه خدمات مناسب به تجار و صاحبان کالا، گفت: رفع مشکلات قراردادی و عملیاتی در بنادر لنگه و امام خمینی (ره) را پیگیری خواهم کرد. چراکه با شناختی که از این شرکت دارم، همواره آماده همکاری و پذیرش طرح‌های سرمایه‌گذاری از طرف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هستم.

گفتنی است، علی بابایی عضو هیات رئیسه و سخنگو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان شش دهه فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه های لجستیکی کشور و همچنین تعهد به امانت داری در حوزه انبارداری گمرکی، اظهار داشت: از آنجایی که صد در صد سهام این شرکت متعلق به قشر معزز بازنشستگان کشوری می‌باشد، کمیسیون اجتماعی مجلس از هرگونه توسعه فعالیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران حمایت می‌کند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به سبقه کارگری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: این فراکسیون از حضور این شرکت در بنادر شمالی کشور به عنوان اپراتور و سرمایه گذار در راستای انتفاع حقوق عامه بازنشستگان و ایجاد و حفظ اشتغال پایدار، حمایت خواهد کرد.

 

  

۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹
تعداد کلیک: ۱,۳۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500