English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز حمل و نقل

پیام سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز حمل و نقل
«حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت روز حمل و نقل (26 آذر)، این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت و آن را فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش های شبانه روزی ناوگان حمل و نقل در توسعه پایدار اقتصادی کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، متن این پیام به شرح زیر است:

بیست و ششم آذر ماه، یادآور فرمان تاریخی امام راحل در سال 1362 برای اعزام کامیون ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور بود که تاریخ ایران شاهد یک بسیج عمومی کامیون داران و ثبت یک فداکاری بی سابقه بوده است و از آن روز به بعد دورانی پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشته که ویژگی اصلی آن تلاش برای دستیابی به جایگاهی والاتر و فردایی بهتر است.

امروزه، یکی از راهبردهای اساسی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور، سرمایه گذاری در زیرساخت ها و توسعه تجهیزات در بخش حمل‌ونقل صنعت لجستیک می باشد. چراکه این صنعت، صنعتی بالقوه و توانمندی است که با قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در مسیر کریدورهای بین المللی شمال به جنوب و شرق به غرب و همچنین رقابت در بازارهای بین المللی برای بدست آوردن سهم بیشتر در تجارت جهانی، این فرصت را به دست اندرکاران حوزه حمل و نقل کشور می‌دهد تا با راهبرد صحیح و درایت اقتصادی، این بخش از صنعت لجستیک به عنوان یک منابع درآمدی اساسی در اقتصاد کشور، ایفای نقش نماید.

باتوجه به جایگاه ویژه موضوع حمل‌ونقل در سندهای بالادستی و توسعه‌ای کشور، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران علاوه بر عملیات تخلیه، بارگیری و انبارداری به‌عنوان یک شرکت لجستیکی، از سال 1395 با هدف تکمیل زنجیره لجستیک ارائه خدمات به مشتریان و صاحبان کالا، با تاسیس شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی در این صنعت شروع به فعالیت کرده است.

در همین راستا در صدد هستیم با استفاده از سیاست‌های مدیریت استراتژیک و پیاده‌سازی برنامه‌ بازاریابی مدون برای شرکت‌های حمل و نقل زنجیره طلایی سرعت (بین الملی) و ایران تیر (داخلی) به توسعه فعالیت‌ها در جهت افزایش سهم در این بازار بپردازیم.

در پایان روز حمل و نقل را به تمامی فعالان این عرصه، در بخش های جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال برای آنان مسئلت دارم.

حمیدرضا کیامنفرد
سرپرست و عضو هیئت مدیره
26 آذر 1399
۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۳۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500