English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) از شعب تابعه خراسان

بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) از شعب تابعه خراسان
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) در صدر هیئتی از شعب تابعه استان خراسان رضوی بازدید کرد. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره)، «نادر فولادی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره در صدر هیئتی به همراه «حسن اسدی» رئیس محترم هیئت‌ مدیره و مدیر مالی، «مهدی ذوقی» معاون عملیات و امور گمرکی، «علیرضا کاشف زاده» معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «یاسر ابوالفتحی» مدیر حراست و «نرگس عباس نژاد» رئیس HSE شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)، از شعب تابعه در استان خراسان رضوی بازدید به عمل آوردند.
این هیئت در ابتدا از انبارها، محوطه بارانداز و دفاتر شعب سرخس، ایستگاه راه آهن شهید مطهری و فرودگاه شهید هاشمی نژاد بازدید و ضمن ملاقات با کارکنان، در جریان فرایندهای کاری و عملیات جاری، مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدات شعب آشنا شدند.
در ادامه این هیئت از گمرکات دوغارون، بیرجند و ماهیرود نیز بازدید کرده و ضمن برگزاری جلساتی با مدیران کل و مسئولان این گمرکات بررسی های لازم برای ایجاد زمینه حضور در این گمرکات نیز صورت پذیرفت. 
گفتنی است، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره)، در جلسه با «امید جهانخواه» ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد و جمعی از معاونان گمرکات استان، ضمن تبریک روز جهانی گمرک و تبادل نظر در خصوص شرایط فعالیت های گمرکی و نیاز های موجود در استان، از همکاری گمرک با شرکت در استان قدردانی کرد و گفت: این شرکت آمادگی خود را برای حضور پر رنگ تر در گمرکات استان اعلام داشته و همکاری و حمایت بیشتر از شعب تابعه در استان خراسان رضوی را اعلام می دارد.
در ادامه این دیدار، ناظر گمرکات خراسان رضوی، ضمن تشکر از همکاری و تعامل مثبت «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان، از توسعه و حضور شرکت انبارهای عمومی در سایر گمرکات فعال استان، به عنوان بازوی اجرایی گمرک، استقبال نمود و خواستار حمایت بیشتر مجموعه شرکت انباهای عمومی از مجتمع خراسان و اعطاء اختیارات لازم به این مجتمع شد. 

 





۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۲۸
تعداد کلیک: ۱,۴۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500