English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

به مناسبت گرامی‌داشت روز زن صورت گرفت؛ دیدار صمیمانه اعضاء هیئت مدیره با بانوان همکار شرکت

به مناسبت گرامی‌داشت روز زن صورت گرفت؛ دیدار صمیمانه اعضاء هیئت مدیره با بانوان همکار شرکت

به مناسبت سال‌روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اعضاء هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در دیدار صمیمانه با بانوان همکار شاغل در شرکت، ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت به همراه «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی و «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، در دیدار صمیمانه با بانوان همکار شرکت به مناسبت سال‌روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن تبریک روز زن از زحمات و تلاش های ایشان به عنوان نمایندگان همه بانوان شاغل همکار در مجموعه شرکت انبارهای عمومی در سراسر کشور، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند. 

در ابتدای این نشست، حمیدرضا کیامنفرد با تاکید بر نقش آفرینی بانوان بزرگوار میهن اسلامی در ایام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و هم‌زمانی سالروز ولادت بانوی بزرگوار جهان اسلام حضرت فاطمه (سلام الله علیها) با ایام دهه فجر، گفت: زنان ایرانی همواره نقش مهمی را هم در خانواده و هم در جامعه و محل کار خود داشته و دارند. 

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اخلاق و سرمایه حضرت خدیجه (س) در کنار قدرت، توانایی و وفاداری حضرت علی (ع) که موجب ایجاد پایه‌های استوار در آغاز معرفی و بیان دین مبین اسلام از سوی پیامبر اکرم اسلام (ص) را داشتند، افزود: امروز فرقی بین مردان و زنان در محل سازمان مورد اشتغال وجود نداشته و تمامی افراد می‌بایست در کنار هم کار کنند.

کیامنفرد با بیان این نکته از قرآن که پرهیزگاری افراد یکی از شاخصه های انسانیت در تحقق مسیر خدا دوستی و تقوا الهی است، ادامه داد: کارآمدی و اثربخش بودن کارکنان و انجام کار خوب و درست، از شاخصه های انسانیت است و امروزه در مسیر ارتقاء و ارتباط نرم افزار فعلی عملیات شرکت با سامانه جامع انبارها، تلاش های بی شائبه بانوان همکار شرکت در واحد فناوری اطلاعات نمونه بارزی از این موضوع است که جای تشکر و قدردانی را دارد.

در ادامه این دیدار، مجتهدزاده با یاد و خاطره مادران شهید و با اشاره به حدیث پیامبر (ص) که بهشت زیر پای مادران است، گفت: مادران جامعه را می‌سازند و نقش آنان در رشد و شکوفایی و توسعه کشور همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

گفتنی در پایان این نشست صمیمانه، بانوان همکار ضمن تشکر از برگزاری این دیدار به منظور ارج نهادن و تکریم همکاران خانم در شرکت، به بیان مباحث، نظرات و دیگاه های خود در حوزه فعالیت واحد مربوطه پرداختند.

 

 
 
 
  
 
  
  

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۹
تعداد کلیک: ۱,۳۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500