English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تکریم بانوان همکار در سال‌روز ولادت حضرت زهرا(س)

برگزاری مراسم تکریم بانوان همکار در سال‌روز ولادت حضرت زهرا(س)
مراسم تکریم بانوان همکار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال‌روز میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، مراسم تکریم بانوان همکار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال‌روز میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور «علی گودرزی» مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت در محل دفتر مدیرعامل شرکت غرب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، علی گودرزی ضمن تبریک فرا رسیدن سال‌روز ولادت حضرت زهرا (س) به تمامی بانوان همکار شرکت، گفت: الگو گرفتن از سیره حضرت زهرا (س) و شناخت هر چه بهتر جایگاه زنان در جامعه و نیز حضور تاثیرگذار زنان در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی از اهداف بالای یک زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی با اشاره به گفتار صریح قرآن کریم در مورد مقام و منزلت زن، اظهار داشت: از اینکه در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از وجود بانوان همکار با تخصص و تیزبین بهره مندیم خوشحالم و این فرصت را در جهت رسیدن به اهداف عالی شرکت  بکارگیری و از آن به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن آرزوی سلامتی و سعادت‌مندی برای تمامی بانوان همکار، ادامه داد: خوشحالیم که در کنار شما خواهران بزرگوار در یک خانواده بنام شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برای زن ارزش والایی را قائل می باشد در حال خدمت هستیم که این را مدیون خون شهیدان انقلاب اسلامی هستیم و باید امانتدار خوبی در تمامی حوزه های کاری باشیم.همه ما می بایست با کمک و همدلی، به اهداف و تعالی مجموعه کمک کرده و امیدوارم با بکارگیری تخصصهای کلیدی و همچنین بالا بردن امنیت فکری همکاران بتوانیم راندمان کار و خدمات این مجموعه بزرگ را بالا ببریم.

در پایان این مراسم از بانوان همکار شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی غرب با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در مراسمی جداگانه که در شعبه زنجان برگزار شد از همکار خانم شاغل در این شعبه نیز با اهداء گل و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 




۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۵۲
تعداد کلیک: ۵۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500