English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با خانواده معظم شهداء

دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با خانواده معظم شهداء
هم زمان با دهه فجر و چهل و دومین سال‌روز پیروی انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستار به همراه جمعی از مسئولان شهرستان آستارا از خانواده شهید باقی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا، هم زمان با دهه فجر و چهل و دومین سال‌روز پیروی انقلاب اسلامی، «حسین شفائی» مدیرعامل شرکت آستارا به همراه حجت الاسلام والمسلمین «حافظ نیا» امام جمعه شهرستان آستارا، سرهنگ «قنبری» فرمانده سپاه ناحیه آستارا، «رسولی» مدیرکل گمرک، «شمس» رئیس بنیاد شهید شهرستان آستارا و همچنین «قرداش خانی» و «مجلسی» اعضای هیئت مدیره شرکت با حضور در منزل خانواده شهید «محرم باقی» (پدر شهید از بازنشستگان شرکت و برادر شهید از کارکنان شرکت) از خانواده شهید معظم دیدار کردند.

در ابتدای دیدار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا گزارشی از شهید باقی ارائه کرد و  سپس امام محترم شهرستان با اشاره به شهادت و ایثار و عزیزانی که برای دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمن متجاوز جانفشانی کردند، گفت: این انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی بدون ایثارگری این عزیزان به ثمر نمی‌رسید و ما باید قدردان مادران و پدران شهداء باشیم که چنین فرزندانی را تربیت و به جامعه تحویل دادند.

در ادامه فرمانده سپاه و مدیرکل محترم گمرک نیز درخصوص فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم قدردانی از خانواده شهداء سخنانی را ایراد کردند.

در پایان دیدار، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا ضمن برشمردن منزلت والای شهید و خانواده شهداء، با اهداء لوح تقدیر و هدایا از مادر این شهید معظم قدردانی کرد.

 






۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۰۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500