English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بررسی و ارزیابی وضعیت شعبه همدان در سفر مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

بررسی و ارزیابی وضعیت شعبه همدان در سفر مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در صدر هیئتی برای ارزیابی و بررسی وضعیت شعبه همدان با مدیرکل گمرک این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «اسماعیل خلیلی» عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی به همراه «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست و «سیامک حسنی» مدیر پروژه های سرمایه‌ای شرکت در راستای بررسی و ارزیابی فعالیت ها و وضعیت درآمدی و هزینه ای شعبه همدان، در نشست مشترک با «مرتضی نجفی مقدم» مدیرکل گمرک همدان درباره آخرین وضعیت شعبه تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این گمرک گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست با اشاره به همکاری استراتژی گمرک و انبارهای عمومی در طول 6 دهه گذشته، گفت: سرمایه گذاری در شرکت‌ها و شعب تابعه بر اساس صرفه و صلاح و سودآوری آن شعبه است که در این خصوص با توجه به زیان دهی شعبه همدان در طول چند سال گذشته، انتظار داریم تا گمرک همدان نیز همکاری مناسبی برای جذب و ورود صاحبان کالا به محدوده این گمرک ارائه نماید.

کیامنفرد ادامه داد: قسمتی از محوطه گمرک همدان به صورت محوطه خاکی است و مشکلاتی را به برای ارائه خدمات به صاحبان کالا به وجود آورده که نیازمند تصمیم گیری برای تسطیح آن از سوی گمرک می باشیم.

در ادامه این نشست، خلیلی معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر ماهیت عام المنفعه این شرکت در تامین حقوق بازنشستگان کشوری، افزود: در صورت عدم خروج شعبه از زیان دهی، سرمایه گذاری در این شعبه به صرفه و صلاح نمی باشد که این امر با ایفای نقش موثر گمرک همدان در پویایی شعبه همدان ارتباط مستقیمی دارد.

گفتنی است، نجفی مقدم مدیرکل گمرک همدان با اشاره به رضایت کامل این گمرک از نحوه ارائه خدمات کارکنان شعبه همدان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: این گمرک در حال رایزنی با مقامات اقتصادی در استانداری، اتاق بازرگانی و غیره برای سوق دهی کالاها به این استان هستیم و قول می دهیم تا در آینده نزدیک با ورود کالا به این گمرک، شعبه همدان انبارهای عمومی سود ده شود. لذا انتظار این گمرک نیز تقویت ماشین آلات و تجهیزات عملیاتی از سوی آن شرکت است.

شایان ذکر است، در حاشیه این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه ضمن بازدید از محوطه های عملیاتی و زیرساخت‌ها و امکانات موجود و رویه های گمرکی در این شعبه، با «هادی خزایی» مدیر شعبه همدان و جمعی از کارکنان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.



 

 
 
 
 
 


۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۳
تعداد کلیک: ۱,۲۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500