English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در دیدار با روساء HSE شرکت های تابعه استان تهران؛ ایجاد و گسترش فرهنگ ایمنی و بهداشت کار، نیازمند آهستگی و پیوستگی در خلق کارهای درست است

کیامنفرد در دیدار با روساء HSE شرکت های تابعه استان تهران؛ ایجاد و گسترش فرهنگ ایمنی و بهداشت کار، نیازمند آهستگی و پیوستگی در خلق کارهای درست است
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیدار با روساء HSE شرکت های تابعه استان تهران بر نقش این واحد در چرخه سیستم عملیاتی شرکت از جمله کاهش حوادث و وصول درآمدها و ایجاد فرهنگ سازی در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیدار با روساء HSE شرکت‌های تابعه استان تهران بر نقش این واحد در چرخه سیستم عملیاتی شرکت در کاهش حوادث و وصول درآمدها و ایجاد فرهنگ سازی در این حوزه تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به نگاه استراتژی برای رفع ایرادات و مشکلات سازمانی بر مبنای تشخیص و توصیه کارشناسی، گفت: یکی از مباحث مطرح شده در مجامع عمومی از سوی حسابرس و بازرس قانونی شرکت در طول چند سال گذشته و تکالیف مقرر شده در این خصوص، ضعف کنترل‌های داخلی بالاخص در حوزه HSE می‌باشد. لذا بهبود، توسعه در بخش‌های ساختاری، رویه‌ها و زیرساخت‌ها و رفع ایرادات در حوزه HSE مدنظر هیات مدیره شرکت مرکزی می‌باشد و پروژه‌های سرمایه ای این بخش در بودجه سال 1400 می‌بایست مورد تاکید و اجراء از طرف مدیران عامل شرکت‌های تابعه قرار گیرد. 

کیامنفرد با تاکید بر نقش واحد HSE در کاهش حوادث ناشی از کار و ایمنی و بهداشت محیط کار برای نیروهای انسانی، ادامه داد: از یک سوء این واحد نیازمند نظم و انضباط سیستمی وتشکیلاتی است و از سوء دیگر فضای مشترک کاری بین این واحد و واحد عملیات به صورت کارشناسی مطالعه و بررسی شود تا نقاط اجتماع تقویت و نقاط اختلاف حل و فصل گردد.

نائب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ایجاد و گسترش فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در بدنه سازمانی شرکت را نیازمند آهستگی و پیوستگی در خلق کارهای درست بیان داشت و افزود: ایجاد ظرفیت های مدیریتی در هر سازمانی و انجام کارهای بزرگ، نیازمند داشتن روحیه بزرگ در انسان‌ها است.

وی ادامه داد: با توجه به SWOT ارائه شده از سوی همکاران محترم، خلق یک چشم انداز با نگاه استراتژی و برنامه ریزی بلند مدت برای رسیدن به اهداف سازمانی بر اساس فاز بندی و اجرای برنامه ها در گام‌های موثر در دستور کار HSE شرکت مرکزی با همکاری شرکت های تابعه قرار گیرد.

گفتنی است در این دیدار، آقایان «نبی اله رجب زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «محمد میرزایی» و «علی گودرزی» از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و خانم ها «عباس نژاد» از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی‌(ره) و «اصغرنیا» از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای پیرامون حوزه HSE پرداختند.

شایان ذکر است، در پایان این دیدار از همت و مساعی بی شائبه همکاران واحد HSE شرکت های تابعه استان تهران در راستای کاهش حوادث ناشی از کار و ایمن سازی محیط کار در سال 1399، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 


 

 

 

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۴۸
تعداد کلیک: ۶۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500