English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در دیدار با مدیران حراست شرکت‌های تابعه: حراست‌ها الگویی از امانت‌داری، پاک‌دستی، صداقت و سلامت کاری برای سایر کارکنان باشند

کیامنفرد در دیدار با مدیران حراست شرکت‌های تابعه: حراست‌ها الگویی از امانت‌داری، پاک‌دستی، صداقت و سلامت کاری برای سایر کارکنان باشند
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با مدیران حراست شرکت مرکزی و شرکت های تابعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «اسماعیل خلیلی» عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی در نشست مشترک با «مجید عباسی» مدیر حراست شرکت مرکزی و جمعی از مدیران حراست شرکت‌های تابعه و کارکنان حراست شرکت مرکزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید به تمامی همکاران شرکت ها و شعب تابعه در سراسر کشور، با اشاره به هم‌اندیشی و هماهنگی در سیاست‌های کلان شرکت در تامین امنیت اماکن مجموعه انبارهای عمومی و ایجاد آرامش برای صاحبان کالا، گفت: حراست‌ها در زمینه حفاظت و صیانت از جایگاه شرکت و حفظ کالای مشتریان نقش مهم و به‌سزایی دارند و باید بستر سالم و امن را برای کار و فعالیت پرسنل در مجموعه شرکت‌ها و مشتریان تامین نمایند.

کیامنفرد ادامه داد: امروزه حراست باید بیشترین عامل و سرآمد در امانت داری، پاک‌دستی، صداقت و سلامت کاری شناخته شود و به عنوان الگویی برای سایر کارکنان در مجموعه باشد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح آموزش کارکنان و ارتقاء سطح تجهیزات واحدهای تابعه حراست، افزود: از وظایف ذاتی حراست‌ها، توانایی پیشگیری از تخلفات و کمک به تصمیم‌سازی مدیران در زمان ایده‌آل است و به همین دلیل است که حراست‌ها را یکی از بازوهای اصلی مدیران در شرکت‌ها می‌دانند.

 وی با اشاره به وظیفه اصلی شرکت در حفاظت و نگهداری کالاهای تجار و صاحبان کالا، اظهار داشت: حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن هوشیاری کامل باید در نقش چشم بیدار و بینا ایفای وظیفه کند.

در ادامه این نشست، خلیلی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت، با تاکید بر مقام و منزلت حضرت اباعبدا..الحسین(ع) در اخلاص و نگاه به خدا و همچنین خصلت مومنان در مدارا کردن با مردم، گفت: از اهم وظایف واحدهای حراست، رازدار بودن و حفظ آبروی افراد است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به روند بررسی پرونده های تخلفاتی کارکنان در کمیته انضباط کار شرکت، ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در این کمیته نشان داده است که مسیر تخلف برای افراد متخلف بسته شده است و فرقی نمی کند که این افراد به چه کسی و کجا وابسته هستند.

در ابتدای این نشست، عباسی مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست مشترک بین مدیریت ارشد شرکت با مدیران حراست شرکت های تابعه، گفت: حراست همواره مشاور امین و صادق برای مدیریت عامل است و این مبحث مبنای کاری ما می باشد.

مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: توصیه ما همواره بر پیشگیری است و باید دقت کنیم تا خطا و تخلفی صورت نپذیرد. این امر باعث صیانت از داشتن محیط سالم در محیط کار شرکت می‌گردد.

گفتنی است، در ادامه این دیدار، مدیران حراست شرکت های تابعه به بیان نظرات و مباحث پیرامون شرکت و شعب متبوع خود پرداختند.

شایان ذکر است، در پایان این دیدار از مدیران واحد حراست شرکت های تابعه به نمایندگی از طرف کارکنان واحد حراست و انتظامات در راستای همت و مساعی بی شائبه و شبانه روزی آنان، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 






۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۶
تعداد کلیک: ۱,۰۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500