English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در دیدار با مدیر و کارکنان واحد بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت مرکزی: واحدهای بازرسی به عنوان وجدان بیدار هر سازمانی تلقی می گردد

کیامنفرد در دیدار با مدیر و کارکنان واحد بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت مرکزی: واحدهای بازرسی به عنوان وجدان بیدار هر سازمانی تلقی می گردد
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با مدیر و کارکنان واحد بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت مرکزی و کارکنان این واحد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن سال‌روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان پاسدار صیانت از اسلام و این دیدار، گفت: صیانت از منافع شرکت از وظایف اصلی واحد بازرسی شرکت است. چراکه در دنیای امروز خدمت بازرسی و نظارت بر ارائه خدمات از شاخص های عملکردی به شمار می رود و این امر در کشورهای توسعه یافته بر پایه فناوری اطلاعات، هوشمندانه شده است.

کیامنفرد با تاکید بر اصل نظارت و پیشگیری و جلوگیری از فساد، ادامه داد: همان طور که وجدان به عنوان یک بازدارنده درونی و نظاره گر بر اعمال انسان است، واحدهای بازرسی به عنوان وجدان بیدار هر سازمانی تلقی می گردد و در همین راستا واحد حسابرسی داخلی باید در مبحث کنترل های داخلی سازمان نقش به سزائی داشته باشد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به نگرش اخلاق در دیدگاه ائمه اطهار(ع) که همواره بر تعالی رساندن کرامت های اخلاقی تاکید داشته‌اند، افزود: مباحث و دعواهای شخصی با سایر افراد نباید در نظارت تاثیری داشته باشد. چراکه هدف این نظارت ها و بازرسی ها، ارتقاء اثر بخشی و کارآمدی در درون سازمان است.

در ادامه این نشست، بلوطی مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از برگزاری این نشست مشترک مدیریت ارشد شرکت با واحد بازرسی و با اشاره به تاکیدات مدیرعامل شرکت در نقش بازرسی به عنوان لنگرگاه هر سازمان، گفت: همواره تمام تلاش خود را کرده ایم تا وقتی که مسئله ای مطرح می شود، گزارش را پیگیری و به سرانجام برسانیم.

گفتنی است در ادامه این نشست، کارکنان واحد بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بیان دیدگاه، نظرات و مباحث پیرامون حوزه خود پرداختند.

 

 

 

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۶
تعداد کلیک: ۹۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500