English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید شهردار ناحیه 5شهرداری منطقه 18 تهران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

بازدید شهردار ناحیه 5شهرداری منطقه 18 تهران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 18 تهران از شرکت انبارهای عمومی و خدمات غرب تهران بازدید کرد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «رحیم سعیدی» شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 18 تهران به همراه برخی از معاونان و مسئولان این شهرداری ضمن حضور و بازدید از مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، با «علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، اعضا هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت دیدار و درباره گسترش تعامل و همکاری میان دوطرف به گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن خیرمقدم به شهردار و با اشاره به موقعیت جغرافیایی و بسترهای مناسب موجود در شرکت انبارهای عمومی غرب، گفت: وجه تمایز خوبی در بحث واردات و صادرات کالا در این شرکت بوجود آمده که ما آن را یک فرصت تلقی و از آن به نحو احسن استفاده می نماییم که این امر یکی از اصلی ترین مولفه‌های رضایت‌مندی مشتریان و تجار کشور در این منطقه خواهد بود که این مستلزم افزایش سطح همکاری و تعامل دوجانبه میان شرکت انبارهای عمومی غرب و شهرداری منطقه می باشد.

گودرزی ادامه داد: به خاطر همکاری و تعامل و احترام متقابلی که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با سفارتخانه‌ها داریم، دارای پست سیاسی می باشد و به همین دلیل نیازمند ایجاد فضای مناسب و زیباسازی محیط پیرامونی شرکت هستیم. لذا از مدیریت شهرداری تقاضا داریم فضای اطراف و بلوار منتهی به شرکت را از لحاظ زیباسازی محیطی در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ادامه این دیدار، شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 18 تهران با ابراز خرسندی از حضور خود در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گفت: تمام ما در یک کشور و در زیر یک پرچم و برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال خدمت هستیم. لذا همواره بنده و همکارانم در شهرداری به دنبال احیاء این منطقه بوده و هستیم و در جهت رفع برخی از مشکلات و موانع موجود در حوزه فعالیت خود با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

سعیدی ادامه داد: زیباسازی معابر شهری منطقه از اولویت های کاری بنده و همکارانم می باشد. لذا امیدواریم در آینده نزدیک با عقد قرارداد با پیمانکار، پروژه آسفالت بلوار شهید سامانی پور را آغاز و انشاالله تا پایان شهریور ماه سال جاری آماده بهره برداری نماییم.

وی با اشاره به زیباسازی حریم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، افزود: کارهای خوبی در حال انجام می باشد که امیدواریم با همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و دیگر شرکت‌هایی که در بلوار شهید سامانی پور در حال فعالیت می باشند به زودی شاهد تجهیز و احیاء این بلوار باشیم.

در پایان این دیدار، شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 18 تهران و هیئت همراه از بخش‌های مختلف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از جمله سردخانه سه هزار تنی شرکت، مجموعه تیرپارک و محوطه غیرگمرکی این شرکت بازدید کردند.

 


 
 
 
 

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۰۸:۵۲
تعداد کلیک: ۴۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500