English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیرکل گمرک تهران با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

دیدار مدیرکل گمرک تهران با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
مدیرکل گمرک تهران با مدیرعامل، معاونان و سایر مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، دیدار و در راستای توسعه و ارتقاء سطح کیفیت خدمات به صاحبان کالا و تجار گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرک تهران، «ایرج قاسم‌خانی» مدیرکل محترم گمرک تهران به همراه معاونان آن گمرک، در دیدار با «جمشید ارکیان» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران و جمعی از معاونان و مدیران میانی این شرکت، در راستای توسعه و ارتقاء سطح کیفیت خدمات به صاحبان کالا و تجار گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران گمرک تهران، گفت: حمایت های آن گمرک در طول سال گذشته در جهت ارائه خدمات مطلوب به تجار و صاحبان کالا بالاخص در دوران شیوع ویروس کرونا، جای تشکر و قدردانی را دارد.

 در ادامه این دیدار، مدیر کل گمرک تهران با اشاره به مشکلاتی که به سبب شیوع ویروس کووید 19 در حوزه تجارت خارجی کشور ایجاد شده است، گفت: از عملکرد مطلوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به ویژه از حسن تدبیر وت عامل همکاران شرکت با گمرک تهران که در چندین سال اخیر در سطوح مختلف بی سابقه بوده و منجر به سهولت کار و رضایت‌مندی مشتریان گردیده است، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

 
 
 

 
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۵:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۲۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500