English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در گرامی‌داشت روز کارگر: فرهنگ کار و تلاش به عنوان سرلوحه فرهنگ سازمانی قرار بگیرد

کیامنفرد در گرامی‌داشت روز کارگر: فرهنگ کار و تلاش به عنوان سرلوحه فرهنگ سازمانی قرار بگیرد
به مناسبت روز جهانی کارگر، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در دیدار صمیمانه با همکاران منتخب شرکت های تابعه استان تهران، این روز را که نشان از توجه به جایگاه کارگران در فرهنگ کار و تلاش است را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره به همراه «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، در نشست صمیمانه با همکاران منتخب شرکت مرکزی و شرکت های تابعه استان تهران، ضمن تبریک روز کار و کارگر، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی  همه همکاران در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور در طول سال گذشته، تشکر و قدردانی کرد. 

در ابتدای این نشست، کیامنفرد با تبریک یازدهم اردیبهشت ماه روز گرامی داشت کار و کارگر و با تاکید بر زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تمامی همکاران در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور در طول سال گذشته که با تحریم های ظالمانه و شیوع و اپیدمی ویروس کرونا همراه بوده است، گفت: آنچه در قالب دین مبین اسلام وجود دارد و هموراه مورد توجه خداوند متعال در قرآن کریم و روایات و احادیث ائمه معصومین (ع) آمده است، تکریم کار و کارگر است.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: ما مالک کار خویش هستیم (لیس الانسان الا ما سعی) و کسانی که در راستای تامین خانواده اش کار می‌کنند، همانند جهاد فی سبیل الله است. چرا که خیلی از گناهان با کار و تلاش و کوشش بخشیده می‌شود و از سوی دیگر رزق و روزی حلال از بالاترین مرتبه های عبادت است که می تواند آثار دنیوی و اخروی از جمله زندگی با آرامش، فرزندان حلال خور، خیرات و مبرات و... داشته باشد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به جایگاه مقدس کارگر در فرهنگ ایرانی، افزود: همان‌طور که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند که دست کارگر را می بوسند، بنده هم در برابر کارگران خدوم و زحمت‌کش شرکت که همواره در راستای پیشرفت و تعالی شرکت همت و مساعی بی شائبه ای دارند، سر تعظیم فرود می آورم. 

کیامنفرد  با تاکید بر نقش فرهنگ کار و تلاش به عنوان سرلوحه فرهنگ سازمانی، گفت: مشکلات داخلی و برون سازمانی فقط با این فرهنگ قابل حل شدن است. چراکه ایجاد انگیزه از فرهنگ درست در سازمان نشات می گیرد و با فرهنگ سازی، میزان کارایی و اثربخشی کارکنان و در نهایت بهره وری شرکت افزایش می بابد.

در ادامه این نشست، معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن تشکر از برگزاری این دیدار و اقدامات صورت گرفته از سوی واحد روابط عمومی شرکت مرکزی در راستای ارج نهادن به خدمات همکاران، گفت: کارگران و کارفرمایان دو عنصر اصلی تولید و خدمات هستند. کارفرما سرمایه را می آورند و کارگر عنصر موثرتری به نسبت کارفرما است. کسب موفقیت و افزایش سود توسط کارگر در هر سازمانی رقم می‌خورد. تلاش و زحمت کارگر به هیچ وجه، قابل مقایسه با سرمایه و سرمایه داری نیست.

خلیلی با تاکید بر توجه ویژه هیات مدیره شرکت بر کارگران صف، افزود: در سال گذشته شاهد بودیم که به کارگران با کف گروه شغلی، یک گروه تشویقی اعطاء کردیم. ما همیشه دغدغه طبقه پایین کارگری را داریم و معیشت و زندگی همکاران برای ما مهم است. به همین دلیل اول سال آیین نامه رفاهی را مصوب و ابلاغ کردیم تا مشکلی متوجه همکاران شرکت نشود.

وی ادامه داد: خدای متعال کمک کند تا رزق حلال برای خانواده ببریم چراکه کارگر روزی اش حلال است و حاصل دست رنج خویش برای خانواده است. 

گفتنی است در پایان این نشست، از تلاش و مساعی کارکنان نمونه آقایان «اباذر خانی»، «مهدی عطائی» و «سید امین خوانساری» از شرکت غرب، «ناصر زارعین»، «مهدی غلامی» و «حمیدرضا عشقی فکور» از شرکت فرودگاه امام (ره)، «حمیدرضا معصومی»، «امین الله عباس نژاد» و «رضا درگاهی» از شرکت تهران و «ایمان پارسائیان»، «محمد ابراهیم اکبر دوست» و سرکار خانم «الناز بابائی» از شرکت مرکزی به عنوان نماینده تمامی همکاران خدوم، زحمتکش و تلاش گر که بی ادعا در پیشانی جبهه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا قرار گرفته اند و با همتی والا چرخ خدمت رسانی  این شرکت را در عرصه تجارت خارجی کشور به گردش در می‌آورند،تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 




 
 
 
 
 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۳۸
تعداد کلیک: ۱,۲۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500