English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز طرح ساماندهی ایمنی شرکت‌ها و شعب تابعه سراسر کشور

آغاز طرح ساماندهی ایمنی شرکت‌ها و شعب تابعه سراسر کشور
فاز اول طرح ساماندهی ایمنی با هدف ارتقاء و افزایش سطح شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در شرکت‌ها و شعب تابعه، اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در راستای تاکیدات «حمیدرضا کیامنفرد» مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مبنی بر توسعه و افزایش سطح شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شرکت‌ها و شعب تابعه و بر اساس طرح پیشنهادی سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت مرکزی، فاز اول طرح ساماندهی ایمنی شرکت‌ها و شعب تابعه با هدف ارتقاء سطح HSE شرکت‎‌ها و شعب دارای اولویت و حادثه خیز، عملیاتی شد.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته بین معاونت‌های عملیات شرکت مرکزی و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، با ورود تیم اعزامی متشکل از نمایندگان واحدهای عملیات و HSE دو شرکت به شعبه ارومیه، فاز اول طرح ساماندهی ایمنی شرکت‌ها و شعب تابعه، وارد گام اجرایی شد.

در همین راستا، بازدیدهای فنی تکمیلی از جمله کالاهای خطرناک، روش های انبارداری ایمن و بهینه، انجام طراحی های اولیه فنی، مذاکره با پیمانکاران و کارکنان فنی شعبه و سازمان های ذینفع (گمرک و ...)، طرح ریزی فرآیندهای اصلی ایمنی، سطح آموزش کارکنان و... مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مانور تخصصی واکنش در شرایط اضطراری برگزار شد.

 


 

 

 

 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۲۸
تعداد کلیک: ۱,۰۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500