English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در نشست هماهنگی با واحدهای برنامه ریزی شرکت های تابعه: برنامه‌ریزی مغز پردازش‌گر هر شرکتی است که مسئولیت برنامه ریزی، پایش و ارزیابی عملکرد را برعهده دارند

کیامنفرد در نشست هماهنگی با واحدهای برنامه ریزی شرکت های تابعه: برنامه‌ریزی مغز پردازش‌گر هر شرکتی است که مسئولیت برنامه ریزی، پایش و ارزیابی عملکرد را برعهده دارند

نشست هماهنگی واحدهای برنامه ریزی شرکت های تابعه با حضور مدیرعامل و معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست هماهنگی معاونت‌ها و مدیران برنامه‌ریزی شرکت‌های تابعه با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «عباس مجتهدزاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت و معاونان و مدیران برنامه ریزی شرکت‌های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر هم اندیشی معاونت‌ها و مدیران میانی شرکت مرکزی با واحدهای مرتبط در شرکت‌های تابعه و برگزاری جلسات منظم ماهیانه و فصلی با هدف توسعه و بهبود کسب و کار و رفع مشکلات ساختاری و سازمانی بین هلدینگ و شرکت‌ها و شعب تابعه، گفت: واحد برنامه‌ریزی مغز پردازش‌گر هر شرکتی است که مسئولیت ارزیابی عملکرد سازمان از طریق رصد برنامه و بودجه مصوب شده و بررسی و پیشگیری از انحرافات نامساعد ایجاد شده را برعهده دارد. لذا بودجه ریزی شرکت‌ها باید براساس بودجه‌های عملیاتی و قابل اجراء صورت پذیرد.

کیامنفرد با اشاره به داشتن حُسن فعلی و حُسن فاعلی در اجراء برنامه های عملیاتی که منجر به نتیجه گرایی می شود، ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات، سامانه فعلی عملیات شرکت دارای قدمتی بیش از بیست ساله است که از توسعه فناورانه شرکت جلوگیری کرده است. ما باید این مشکل را با یک برنامه مدون و منسجم حل و فصل کنیم تا توسعه و پیشرفت را محقق نماییم.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر خروج برخی از شعب زیان ده و کم بازده در سال جاری، افزود: شرکت‌ها با یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند در راستای بودجه های مصوب شده اقدام کنند و واحدهای برنامه ریزی آنها نیز مسئولیت پایش، کنترل و نظارت را برعهده دارند. ما منتظر گزارشات عملکرد فصلی شرکت ها و شعب تابعه آنها هستیم تا شاهد پیشرفت روند عملکردی مدیران عامل در تحقق درآمدها و سوددهی مجموعه‌های تابعه باشیم.

در ادامه این نشست، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر که از طریق برنامه ریزی و انسجام در انجام عملیات به وقوع پیوسته است، گفت: تمامی کارکنان شرکت در سراسر کشور خود را به عنوان یک کارمند عادی تلقی نکنند، بلکه باید تمام تلاش خود را در راستای درآمدزایی این شرکت به کار گیرند.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به تحقق صد درصدی درآمد عملیاتی شرکت در بودجه پیش بینی شده سال 1399، افزود: تحریم و کرونا دو عامل اساسی در کاهش تناژ وارداتی کشور در سال گذشته بوده است که همین امر موجب کاهش تناژ عملیاتی شرکت در سال 1399 شده است.

مجتهدزاده با تاکید بر اجرای برنامه های بازاریابی از سوی شرکت‌ها و شعب تابعه در جهت تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه سال 1400، ادامه داد: با پیگیری های این معاونت در سال گذشته بر اعمال تعرفه های ارائه خدمات از ابتدای سال و با همکاری معاونت عملیات و حمایت‌های مدیرعامل و هیات مدیره شرکت مرکزی، برای اولین بار شاهد این امر بودیم که نتایج این اقدام در خروجی گزارشات عملکرد شرکت‌ها قابل توجه خواهد بود.

گفتنی است در این نشست، «مصطفی سلیمی» مدیر برنامه ریزی راهبردی، «میلاد رضائی» مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری و «علی یوسف» مدیر فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و اقتصادی به همراه معاونان و مدیران برنامه‌ریزی شرکت‌های تابعه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات در حوزه مدیریتی خود پرداختند.

 


۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۹
تعداد کلیک: ۷۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500