English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در دیدار با اعضاء هیات مدیره گروه حمل و نقل: از ظرفیت‌ شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه حمل کالا استفاده شود

کیامنفرد در دیدار با اعضاء هیات مدیره گروه حمل و نقل: از ظرفیت‌ شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه حمل کالا استفاده شود
نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعضای هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی زنجیره طلائی سرعت و شرکت حمل‌ونقل داخلی ایران تیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعضای هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی زنجیره طلایی سرعت و شرکت حمل‌ونقل داخلی ایران تیر به منظور بررسی آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در گروه حمل‌ونقل تابعه این شرکت در روز یکشنبه (30 خرداد ماه 1400) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به حمایت‌های هیات مدیره این شرکت در خصوص حل‌وفصل مشکلات و توسعه کسب‌وکار در شرکت‌های حمل‌و‌نقل تابعه، گفت: شرکت زنجیره طلایی سرعت و شرکت ایران تیر باید در زمینه عملیات فعال تر عمل کرده و در تصمیم گیری‌های عملیاتی شرکت نسبت به عقد قراردادهای سودده و دارای توجیه اقتصادی و با رعایت صرفه ‌و صلاح و هزینه و فایده را لحاظ نمایند.

کیامنفرد با تاکید بر حفظ حقوق عامه بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت، افزود: شرکت‌های تابعه گروه حمل‌ونقل می‌بایست با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه حمل کالا نسبت به ارتقاء سطح درآمدی خود اقدام نمایند.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: هیات مدیره شرکت‌های زنجیره طلائی سرعت و ایران تیر اهتمام لازم در خصوص رفع تکالیف و تعهدات قانونی مرتبط با مالیات عملکرد و ارزش افزوده و... متعلق به سنوات گذشته و پیگیری برای اخذ مطالبات سال‌های پیشین را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است در این نشست، آقایان «بهروزحبیبی»، «علی یوسف» و «حمید فردی» اعضای هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی زنجیره طلایی سرعت و «مجید قسوریان جهرمی»، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» و «مهران آقاجانی» اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل داخلی ایران تیر به بیان اقدامات صورت گرفته در ارتباط با رفع مسائل و مشکلات پیرامون در سال 1399 و همچنین ارائه پیشنهادات، نظرات و راهکارهای اجرایی و عملیاتی این دو شرکت در سال 1400 پرداختند.

  

 
 
 
 

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۳۰
تعداد کلیک: ۵۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500