English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور؛ بهره برداری از 4 باب انبارهای شرکت بندر امام خمینی (ره)

با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور؛ بهره برداری از 4 باب انبارهای شرکت بندر امام خمینی (ره)

مراسم بهره‌برداری از ۴ باب انبار نگهداری کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در مراسم افتتاح طرح های سرمایه گذاری در بندر امام خمینی (ره)، 4 باب انبار نگهداری کالا‌های اساسی به مساحت ٢٨ هزار و ٢٠٠ متر مربع و با ۶٧۶ هزار تن ظرفیت سالانه با سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در حاشیه این مراسم گفت: این چهار باب انبار که از جنس سازه‌های دیوار بتنی و سقف فلزی است، ظرفیت ذخیره‌سازی و نگهداری ۶٧۶ هزار و ٧٠٠ تن انواع کالا‌های اساسی را دارد که با بهره‌گیری از آنان فرآیند تخلیه این نوع از کالا از کشتی سرعت یافته و زمینه مساعد نگهداری کالا‌های اساسی در شرایط ایمن و مطلوب و کاهش میزان اتلاف آن بیش از پیش فراهم می‌شود.

شایان ذکر است، «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) به نمایندگی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این مراسم حضور داشته است.

 




۲۵ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۰۱۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500