English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه سرپرست جدید شعب قم و سلفچگان برگزار شد

آیین معارفه سرپرست جدید شعب قم و سلفچگان برگزار شد
آیین معارفه سرپرست جدید شعب قم و سلفچگان با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین معارفه «یوسف والی‌نژاد» سرپرست‌ جدید شعب قم و سلفچگان با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل، «فرامرز نیک‌سرشت» رئیس هیئت مدیره، «حمید نجات بخش» معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و جمعی از مدیران ارشد گمرکی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت حکم سرپرستی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن گرامی‌داشت یادمان و خدمات مرحوم «مهدی غفاری» در دوران تصدی مسئولیت ایشان، گفت: امید است تا با حضور آقای والی نژاد و با توکل به خداوند متعال و همکاری پرسنل زحمت‌کش این شعب بتوانیم اهداف برنامه‌ریزی شده از سوی مدیران ارشد شرکت را محقق گردانیم و شاهد رشد اقتصادی مطلوب در این شعبه باشیم.

مهدی ذوقی ضمن بیان توانمندی و ظرفیتهای خوب شعب قم و سلفچگان، گفت: در این شعب ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می توان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری استفاده نموده و با ایجاد فرصت های مناسب در آینده نزدیک شاهد رونق روز افزون این شعبه در همه زمینه ها باشیم.

در ادامه این آیین سرپرست جدید شعب قم و سلفچگان، از حسن توجه و اعتماد مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تشکر کرد و گفت: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و همکاری پرسنل زحمت‌کش این شعبه در جهت ارتقاء سطح بهره‌وری سازمان کوشا باشیم و انتظارات مدیران ارشد شرکت را برآورده سازیم.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن بازدید از فعالیت های ستادی، عملیاتی و پروژه‌های عمرانی و همچنین بازدید از انبارها و باراندازهای این شعب، به نقاط قوت و حیطه های قابل بهبود اشاره نمودند و با بیان برخی از موارد، خواستار سرعت بخشیدن به برخی از امور اصلاحی مربوط به انبارها شدند.

 



۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۳۹
تعداد کلیک: ۳۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500