English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون قضایی دادستان کل کشور از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون قضایی دادستان کل کشور از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون قضایی دادستانی کل کشور در صدر هیاتی از انبارهای عمومی شرکت تهران بازدید و با مدیرعامل شرکت تهران به گفت و گو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، حجت الاسلام و المسلمین «نصرالله پژمانفر» نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی،در صدر هیاتی به همراه حجت الاسلام و المسلمین «مجیدرضا فولادی» نماینده مجلس شورای اسلامی، «سعید عمرانی» معاون قضایی دادستان کل کشور،« مهرداد جمال ارونقی» معاون فنی و ‌امورگمرکی گمرک ایران، با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، ضمن دیدار با «ایرج قاسم خانی» مدیر کل گمرک تهران و «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت تهران از مناطق عملیاتی و انبارهای این شرکت بازدید میدانی بعمل آوردند.

در این بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص عدم ترخیص حدود 3 هزار و600 کامیون در 9 گمرک کشور،گفت: واردات تمامی کالاها به ضرورت نیاز کشور می‌باشد بنابراین باید تمامی کالاها در موعد مقرر خود ترخیص شوند و در صورت عدم ترخیص به موقع آنها گمرک موظف است اعلام متروکه کند.

همچنین معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در ارتباط با کشنده های موجود در گمرکات بازرگان و تهران گفت: صاحبان کالا نسبت به خرید این کامیون ها اقدام کرده و مجوز ورود برای آنها صادر و ثبت سفارش شده است، ولیکن به دلیل بوروکراسی‌های اداری و مشکلات عدیده گمرکات هنوز موفق به ترخیص آنها نشده است و در تلاش هستیم با تشکیل جلساتی با حضور مالکان کامیون‌ها به راه حلی برای ترخیص آن‌ها دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با ترخیص سرم هایی که تاریخ مصرف آنها باقی مانده است ولی هنوز ترخیص نشده اند، افزود: صاحبان کالا برای ترخیص کالاهای دارویی نیاز به مجوز وزرات بهداشت را دارند ولی هنوز اقدامی از سوی آنها جهت ترخیص این کالاها صورت نپذیرفته است.

شایان ذکر است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در این بازدید با ارائه توضیحاتی در راستای تشریح روند امورات گمرکی و چگونگی فرآیندهای تشریفاتی و عملیاتی مربوط به ورود، انباشت، نگهداری و خروج کالاهای گمرکی در انبارهای آن شرکت توضیحاتی ارائه نمودند.

 


۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۳۹
تعداد کلیک: ۴۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500