English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین تکریم و معارفه مسئولان حراست و امور انتظامی مجتمع خراسان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مسئولان حراست و امور انتظامی مجتمع خراسان برگزار شد
آیین تکریم «علی پور یوسف» و معارفه «امیر محمد خدادادی» مسئولان حراست و امور انتظامی مجتمع خراسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) ،آیین تکریم «علی پوریوسف» مسئول سابق و معارفه «امیر محمد خدادادی» به‌عنوان مسئول جدید حراست و امور انتظامات با حضور «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان و جمعی از مدیران و سرپرستان شعب تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این آیین، مدیر مجتمع خراسان ضمن قدردانی از زحمات آقای علی پوریوسف در مدت تصدی مسئولیت ایشان در این شعبه،گفت: این مراسم بیشتر جابجایی مسئولیت دو نفر از همکاران محترم می باشد و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف، شاهد محقق شدن اهداف تعریف شده برای این شعبه باشیم.

در ادامه «امیر محمد خدادادی» نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد «مجید عباسی» مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت مرکزی و همچنین مدیر مجتمع خراسان، از تلاش ها و زحمات «علی پور یوسف» قدردانی کرد و افزود: می‌کوشیم تا با توکل به خداوند متعال و همکاری و بهره مندی از توانایی کارکنان و خرد جمعی به اهداف از پیش تعیین شده برای این شعبه دست یابیم.

گفتنی است؛ «مجید انصاری» درگذشت همکار فقید آقای غلامحسین رحیمی را به تمامی همکاران و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و این اتفاق ناگوار را تلنگری مهم برای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی برشمردند
 

 


 

۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۱۰
تعداد کلیک: ۵۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500