English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب: در آینده نزدیک شاهد افزایش سطح همکاری بین شرکت انبارهای عمومی غرب و بازرگانان بزرگ منطقه خواهیم بود

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب: در آینده نزدیک شاهد افزایش سطح همکاری بین شرکت انبارهای عمومی غرب و بازرگانان بزرگ منطقه خواهیم بود
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، با یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی فعال در ترکیه و آسیای میانه ، دیدار و به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با «سعید حبشی زاده» نماینده ویژه یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرگانی فعال در ترکیه و آسیای میانه، دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به انجام مذاکراتی در باب تبیین اولیه مدل‌های همکاری بین دو مجموعه در حوزه های گمرکی گفت: توافقات اولیه در جهت تحقق خدمات یکپارچه لجستیکی برای عقد تفاهم نامه بین المللی صورت پذیرفته است.

«ذوقی» با تاکید بر موقعیت جغرافیایی مطلوب و بسترهای مناسب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در حوزه واردات و صادرات کالا، ادامه داد: این ویژگی یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های رضایت‌مندی مشتریان و تجار کشور در این منطقه می باشد که امیدواریم با ایجاد تعامل و همکاری دوسویه شاهد افزایش کارآیی و سوددهی بیشتر هر دو مجموعه باشیم. 

در ادامه این دیدار، «حبشی زاده» ضمن اشاره به سوابق خوب و درخشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، افزود: این شرکت در خصوص انبارداری و لجستیکی دارای پتانسیل های قابل توجهی برای تجار خارجی می باشد و ما از روابط مطلوب و همکاری دو سویه با این شرکت استقبال می کنیم.

همچنین مقررگردید جلسات آتی در خصوص تدوین برنامه های مربوط به گسترش همکاری ها، با حضور کارشناسان خارجی و داخلی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردد.

 



۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹
تعداد کلیک: ۳۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500