English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاونان قضایی دادستانی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

بازدید معاونان قضایی دادستانی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
معاونان دادستانی استان تهران در صدر هیاتی از مجموعه گمرک تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید میدانی بعمل آورند و با مدیران این مجموعه به گفت و گو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، «عباس پسندیده» معاون قضایی و «مرتضی تورک» معاون نظارت و پیشگیری دادستانی استان تهران، در صدر هیاتی به همراه «صدراله بمانا» مدیر کل نوسازی ناوگان حمل ونقل راهداری کشور،«مهرداد جمال ارونقی» معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران، ضمن بازدید میدانی از مناطق عملیاتی و انبارهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، با«سیامک حسنی» سرپرست شرکت تهران و «ایرج قاسم خانی» مدیرکل گمرک تهران در خصوص رفع موانع و مشکلات ترخیص کالاهای دپو شده به گفت‌وگو پرداختند.

شایان ذکر است؛ بازدید های صورت گرفته از سوی نمایندگان دادستانی استان تهران در هفته های اخیر به منظور بررسی موانع کالاهای رسوب شده در گمرکات استان و در راستای حمایت از حوزه اقتصادی کشور با همکاری سازمان های متولی از جمله گمرک، سازمان غذا و دارو، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و... صورت پذیرفته است.

گفتنی است؛ سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در این بازدید با ارائه گزارشی در راستای تشریح روند امورات گمرکی و چگونگی فرآیندهای تشریفاتی و عملیاتی، آخرین وضعیت روند نگهداشت کالاهای کرونایی و کالاهای متروک مانده در انبارهای این شرکت را تشریح کرد.

 


۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۴۹
تعداد کلیک: ۵۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500