English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) از شعب دوغارون، شهید مطهری و سرخس

بازدید رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) از شعب دوغارون، شهید مطهری و سرخس
رییس هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت امام خمینی(ره) در دو روز متوالی با حضور در شعب دوغارون، شهید مطهری و سرخس از دفاتر و انبارهای این شعب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی امام خمینی (ره)،«عادل محمدیان» رییس هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)، در صدر هیاتی با حضور «مجید انصاری»مدیر مجتمع خراسان، «علیرضا مرادی» مدیر فنی مهندسی و جمعی از مدیران و مسئولین مجتمع خراسان از کلیه انبارها و دفاتر شعب دوغارون، شهید مطهری و سرخس بازدید کردند و از نزدیک با رویه ها و عملیات این شعب آشنا شدند.

مدیر مجتمع خراسان در ابتدای این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از مدیر سازمان پایانه مرزی شهرستان دوغارون، گفت: در مدت حضور چهارماهه مجموعه انبارهای عمومی در این مرز تعاملات مثبتی بین دو مجموعه صورت گرفته است و این همکاری باعث نظم‌دهی و ساماندهی این گمرک شده است.

همچنین در طی این بازدید از شعبه سرخس، «سعید نادری» مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص انتقال فعالیت های گمرکی به منطقه ویژه اظهار داشت: مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی به عنوان بازوی اجرایی گمرک در ارائه خدمات به تجار و صاحبان کالا می باشد و ما از برنده شدن شرکت انبارهای عمومی، در مناقصه تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس بسیار خرسند هستیم. 

گفتنی است؛ این هیات در ادامه بازدید خود از زمین خریداری شده توسط شرکت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و امکانات این منطقه مانند سردخانه ۴۰۰۰ تنی، انبار هانگار و همچنین تجهیزات و ماشین آلات تهیه شده در این منطقه ویژه اقتصادی، به ارائه راهکارهای مفید و عملیاتی در خصوص امنیت و ایمنی انبارها پرداختند.



۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
تعداد کلیک: ۸۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500