English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم تجلیل از کارکنان آتش‌نشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد

مراسم تجلیل از کارکنان آتش‌نشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از کارکنان آتش‌نشان شرکت تهران به نمایندگی از تمامی کارکنان واحد آتش‌نشانی شرکت‌ها و شعب تابعه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، در مراسمی با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب‌رییس‌هیات مدیره و «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیرحراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، «حمیدرضا قنواتی» رییس هیات مدیره، «عباس شهبازی» عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت مالی و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرک تهران، از کارکنان واحد آتش‌نشانی این شرکت قدردانی به‌عمل آمد.

پس از برگزاری مانور اطفاء حریق، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی تمامی کارکنان آتش نشان خدوم و زحمتکش در سطح شرکت‌ها و شعب تابعه سراسر کشور، گفت: هفتم مهر ماه فرصتی است تا با پاس داشت حماسه آفرینی‌های آتش‌نشانان میهن اسلامی و قدردانی از تلاش تمامی همکاران واحد HSE، اهمیت این حوزه را در ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت، محیط زیست و همچنین آمادگی پاسخ در شرایط اضطراری در شرکت‌ها و شعب تابعه یادآور شویم. لذا ضروری است تا کارکنان‌ واحد HSE و آتش نشانی همواره تلاش، دقت و تعهد را سرلوحه خدمات ارزنده خود قرار دهند.

کیامنفرد با اشاره به نقش آفرینی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به سبب نقش ویژه خود به عنوان یکی از بازیگران عرصه لجستیک کشور، افزود: برای پیشگیری از اتفاقات غیرقابل جبران، می بایست زمینه‌های‌ لازم را برای فرهنگ سازی و ایجاد آموزش همگانی برای کارکنان شرکت‌ها و شعب‌ تابعه به منظور جلوگیری از بروز پیشامدهای احتمالی و ارتقاء ضریب ایمنی در سطح انبارها با اجرای پروژه‌های تعریف شده در بخش HSE بودجه سنواتی شرکت ها و شعب تابعه، فراهم آوریم. 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اهداء لوح تقدیر به کارکنان واحدهای آتش نشانی و HSE شرکت تهران به نمایندگی از تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش واحد آتش نشانی شرکت‌ها و شعب تابعه قدردانی کرد.

 


۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۰
تعداد کلیک: ۹۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500