English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مانور اطفاء حریق و مراسم تجلیل از همکاران آتش نشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

برگزاری مانور اطفاء حریق و مراسم تجلیل از همکاران آتش نشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
مانور اطفاء حریق و مراسم تجلیل از همکاران آتش نشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، مانور اطفاء حریق با حضور«مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، «حمید نجات بخش» معاونت عملیات و امور گمرکی و برخی از مدیران ارشد این شرکت به منظور بالا بردن توان جسمانی و عملیاتی نیروهای آتش نشانی و تقدیر از همکاران آتش نشان شرکت غرب برگزار شد.

پس از برگزاری مانور اطفاء حریق، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی تمامی کارکنان آتش نشان خدوم و زحمتکش شرکت غرب،گفت: آتش‌نشانان از وجود خود برای حفظ جان، مال و آسایش دیگران مایه می گذارند تا تمامی آحاد جامعه بتوانند در امنیت زندگی کنند. لذا این امر نشان‌دهنده ارزش و اعتبار کار شما آتش‌نشانان عزیز است و باید همواره قدردان شما باشیم.

ذوقی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور واحد آتش‌نشانی در شرکت، افزود: بحمدالله با تلاش و همت همکارانم در واحد آتش نشانی و به تایید کارشناسان امر، آتش نشانی شرکت غرب جزء بهترین نیروهای اطفاء حریق در شرکت‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران می باشد که این با تلاش و کوشش شبانه روزی شما عزیزان میسر گردیده است.

وی ادامه داد: طی تصمیمات اتخاذ شده در جلساتی با مدیران ارشد شرکت مرکزی مقرر گردیدکه آتش نشانی شرکت غرب به عنوان مقرر اصلی فراگیری فنون آتش‌نشانی و آموزش‌های مربوط به آن واقع گردد تا همکاران دیگر در شرکت‌های تابعه بتوانند در آینده نزدیک، از این مرکز به عنوان محل آموزش تکنیک‌های آتش نشانی بهره‌مند گردند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اهداء لوح تقدیر و هدایا به کارکنان خدوم و زحمتکش واحدهای HSE وآتش نشانی و همچنین برخی از همکاران بازنشسته آتش نشانی شرکت از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمود.








۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹
تعداد کلیک: ۴۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500