English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با چند تن از فعالان برتر کشور در حوزه صادرات به مناسبت روز ملی صادرات

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با چند تن از فعالان برتر کشور در حوزه صادرات به مناسبت روز ملی صادرات
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به مناسبت روز ملی صادرات با چند تن از فعالان برتر کشور در حوزه صادرات دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور برخی از معاونین و مدیران شرکت به مناسبت روز ملی صادرات با چند تن از فعالان برتر کشور در حوزه صادرات دیدار و به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن تبریک روز بیست و نهم مهرماه، روز ملی صادرات به تمامی فعالان اقتصادی کشور به‌ خصوص فعالان حوزه صادرات، گفت: صادرکنندگان با همت جهادگونه در شرایط دشوار تحریم موفق شده‌اند پرچم صادرات را بالا نگه دارند و از این طریق به مثابه بازوی اجرایی کشور در ارزآوری و حرکت دادن به چرخ اقتصاد عمل کنند.

ذوقی با اشاره نقش پر اهمیت و اساسی شرکت غرب در حوزه صادرات، افزود: با توجه به اینکه در استان تهران فقط گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در حوزه صادرات فعال هستند، لذا بنده و تمامی همکارانم در شرکت غرب به موضوع صادرات نگاه ویژه داریم و همواره تلاش داریم تا با برنامه ریزی‌های مطلوب مشکلات موجود در این حوزه را مرتفع نماییم.

وی ادامه داد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با در اختیار داشتن سردخانه 3000 متری، خط ریلی موجود در شرکت و فضای مناسبی که در هانگار و انبارهای شرکت وجود دارد با تمامی پتانسیل آماده خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان و صادرکنندگان محترم در تمامی زمینه ها به خصوص در حوزه صادرات می باشد.

در پایان این نشست، برخی از فعالان برتر حوزه صادرات، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات انجام شده در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با بیان دیدگاه های خود در حوزه صادرات کالا، برخی از مشکلات موجود در این حوزه را بیان نمودند و خواستار رفع موانع موجود شدند.





۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵
تعداد کلیک: ۳۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500