English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در نشست مشترک با معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو: توسعه فعالیت های لجستیکی شرکت بازرگان در دستور کار قرار دارد

کیامنفرد در نشست مشترک با معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو: توسعه فعالیت های لجستیکی شرکت بازرگان در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو، اقدامات و برنامه های توسعه ای فعالیت های لجستیکی شرکت تابعه مستقر در آن منطقه آزاد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران در نشست مشترک با «مهدی صفری مقدم» معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو، در خصوص اقدامات صورت گرفته در طول یک سال گذشته در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و برنامه های توسعه ای این شرکت در آینده گفت و گو کردند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات ایران با اشاره به حضور بیش از نیم قرن شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان به عنوان بازوی لجستیکی گمرک اجرایی بازرگان، گفت: با پایش، بررسی و نظارت‌های صورت گرفته، اقدامات صورت گرفته در شرکت تابعه مستقر در منطقه آزاد ماکو در راستای توسعه بازار و بهبود مستمر آن شرکت صورت گرفته است.

کیامنفرد با تاکید بر توسعه زیر ساخت های لجستیکی شرکت در اراضی مالکیتی در منطقه آزاد ماکو به منظور ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا، افزود: در سال گذشته انبار هانگار سه هزار متر مربعی احداث گردید و در سال جاری تکمیل محوطه سازی محدوده 9 هکتاری و ایجاد یک محوطه یک هکتاری جدید و تجهیز محوطه 9 هکتاری به روشنایی و دوربین های نظارتی در دستور کار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قرار گرفته است.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به سازمان مسئولی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، اظهار داشت: توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق آزاد و ویژه منجر به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای ارتقاء سطح اشتغال‌زایی و تولید ملی و در نهایت توسعه کشور خواهد شد.

در ادامه این نشست، معاون لجستیک و حمل و نقل منطقه آزاد ماکو با تاکید بر داشتن استراتژی بلند مدت در توسعه کسب و کار از سوی سرمایه گذاران در مناطق آزاد، گفت: توسعه زیر ساخت ها و تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو وارد فاز جدیدی شده است.

صفری مقدم با اشاره به حضور شرکت های جدید در منطقه آزاد ماکو به منظور حضور در بازار حمل و نقل و ارائه خدمات انبارداری گمرکی و غیر گمرکی، ادامه داد: اجرای طرح جامع گمرک بازرگان در دست اقدام است و مسئولان این منطقه در این خصوص عزم جدی و مصمم می باشند.

 

 

 
 

۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲
تعداد کلیک: ۶۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500