English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت فرودگاه امام خمینی (ره)

بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت فرودگاه امام خمینی (ره)

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بازدید از انبارها و محوطه های عملیاتی شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) با کارکنان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مصطفی قنادها» رییس هیات مدیره و «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)، ضمن بازدید از انبارها و محوطه بارانداز، و نشست بررسی آخرین وضعیت فرآیندهای کاری و عملیات جاری با حضور مدیرعامل و هیات مدیره آن شرکت، گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان داشتند.

مدیرعامل شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری و بروز رسانی در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات تخلیه و بارگیری، گفت: ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، حفظ و ارتقاء تعامل با گمرک و سایر ارگان‌های ذی‌ربط در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و توسعه و ارتقای فعالیت‌های گمرکی در دستور کار مدیریت شرکت امام خمینی (ره) قرار گیرد.

کیامنفرد ضمن استماع گزارش مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی آن شرکت درباره وضعیت موجود در انبار کالاهای قاچاق و اموال تملیکی، تاکید کرد: می‌بایست با تعامل و رایزنی با گمرک جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، وضعیت این کالاها هرچه سریع‌تر مشخص شود تا شرکت بتواند با استفاده از فضای موجود، خدمات بیشتری به صاحبان کالا و بازرگانان کشور ارایه دهد.

ایشان در گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان، اظهار داشت: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ارزشمندترین سرمایه هر دستگاهی، نیروی انسانی است، از این رو تلاش می‌کنیم با افزایش رفاه کارکنان که همواره جزو برنامه‌های اصلی‌ هیات مدیره می‌باشد، سطح رضایت‌مندی ایشان را ارتقا دهیم.

ایشان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات پرسنل خدوم و مدیریت شرکت انبارهای عمومی امام خمینی (ره)، تاکید کرد: این شرکت در جهت دست‌یابی به اهداف خود در سال جاری، خوب عمل کرده است و باید با هم‌دلی و همیاری یک‌دیگر، امور شرکت را بهتر از گذشته پیش ببریم.

 گفتنی است؛ در این بازدید «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل و «سید محمدرضا میردامادی» رییس امور حقوقی و قراردادها نیز حضور داشتند.





۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۰۵
تعداد کلیک: ۹۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500