English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست مجمع شرکت تعاونی مصرف پشتیبانی مستقر در شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران

برگزاری نشست مجمع شرکت تعاونی مصرف پشتیبانی مستقر در شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران
نشست مجمع شرکت تعاونی مصرف پشتیبانی مستقر در شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران با حضورمدیر عامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، نشست مجمع شرکت تعاونی مصرف پشتیبانی مستقر در شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران با حضور«سیامک حسنی» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران و با نظارت «علی رضا عبدالهی» نماینده حراست در روز سه شنبه 25 آبانماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط آن تعاونی، گفت: شرکت تعاونی مصرف و پشتیبانی مستقر در شرکت تهران به‌دلیل دارا بودن هیات مدیره مستقل، به‌صورت کاملا خودساخته وخودگردان اداره می شود و شرکت تهران به هیچ وجه درهیچ سطحی اجازه ورود و مداخله در هیچ یک از امورات و سیاست های داخلی آن نداشته است و در آینده نخواهد داشت. ضمن اینکه این شرکت همکاری لازم را برای انجام خدمات درصورت اعلام نیاز از سوی آن مجموعه خواهد داشت. 

گفتنی است؛ در پایان این نشست پس از بررسی پیرامون عملکرد هیات مدیره سابق و همچنین توضیحاتی پیرامون بیلان کاری در سنوات گذشته، رای گیری به منظور انتصاب هیات مدیره و بازرسین جدید صورت پذیرفت.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲
تعداد کلیک: ۸۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500