English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شعب خراسان

بازدید اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شعب خراسان
اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی  ایران از شعب خراسان بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) ،«اسماعیل خلیلی» عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «عباس مجتهدزاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی، به همراه «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) و با همراهی جمعی از مدیران این شرکت از شعب دوغارون، سرخس، شهید کاوه و شهید مطهری بازدید میدانی به عمل آورده و با مدیران کل گمرک اجرایی مذکور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در حاشیه این بازدیدها، معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به سرمایه گذاری و توسعه پایدار شرکت در گمرکات استراتژیک کشور، گفت: ما به دنبال کار اقتصادی سالم هستیم. لذا سرمایه گذای در گمرکات استراتژیک بایستی توجیه اقتصادی داشته باشد و درآمد حاصل از آن سبب رفاه حال جامع محترم بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت گردد.

همچنین معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود قاچاقچیان سوخت و سوختبران به محوطه‌های گمرکی، گفت: در این راستا پیشنهاداتی را جهت ساماندهی این قشر از جامعه در این گمرکات مرزی ارائه کرده‌ایم و امید است که اقدامات اساسی مقامات شهرستان‌های مرزی سبب بهبود اوضاع این مناطق گردد. 

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از همکاری دو جانبه گمرک با مجموعه انبارهای عمومی در منطقه شمال شرق و شرق کشور با توجه به اهمیت اقتصادی و سیاسی، اظهار داشت: آمادگی خود را جهت ساخت انبار و افزایش ظرفیت انبارش کالاها اعلام میکنیم و بسیار امیدوار هستیم که پس از تحویل و آماده سازی محوطه ترانشیپمنت حجم عملیات در این گمرک افزایش یابد.

گفتنی است؛ در حاشیه این بازدید اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شعب سرخس، پایانه ریلی شهید مطهری و شعبه شهید کاوه امکانات موجود در این منطقه و نحوه ارائه خدمات به مشتریان را مورد بررسی قرار دادند و پس از مذاکره حضوری با پرسنل و همکاران این شعب از مشکلات آنها مطلع و قول مساعدت و همکاری لازم را به آن‌ها دادند.




۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷
تعداد کلیک: ۱,۰۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500