English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز حسابدار: لازمه شفافیت در هر سازمان وجود حسابداران و حسابرسان متخصص و کاردان می باشد

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز حسابدار: لازمه شفافیت در هر سازمان وجود حسابداران و حسابرسان متخصص و کاردان می باشد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب‌ رییس‌ هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز حسابدار، ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران واحد‌های مالی و حسابداری شرکت در سراسر کشور، تاکید کرد: لازمه شفافیت در هر سازمان وجود حسابداران و حسابرسان متخصص و کاردان می باشد.

متن این پیام به شرح زیر است:

کسانی که رسالت‌های خدا را ابلاغ می کنند و از او خشیت دارند و از هیچ‌کسی جز او نمی ترسند، خدا برای حسابرسی کفایت می‌کند. (سوره مبارکه احزاب - آیه 39)

فرارسیدن 15 آذر ماه روز حسابدار، فرصتی مغتنم است تا پاس داشتی از رسالت‌های قانونی و ایفای مسئولیت‌های مهم و حساس جامعه حسابداری و حسابرسی در هر کسب و کار می‌باشد. چراکه لازمه شفافیت در هر سازمان وجود حسابداران و حسابرسان متخصص و کاردان است.

اینجانب به تمامی همکاران واحد‌های مالی، حسابداری و حسابرسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تمامی شرکت ها و شعب تابعه که در این عرصه ایفای مسئولیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند منان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.


حمیدرضا کیامنفرد
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰
تعداد کلیک: ۵۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500