English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری جلسه هم‌اندیشی رابطان آموزش شرکت‌های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری جلسه هم‌اندیشی رابطان آموزش شرکت‌های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
جلسه هم اندیشی رابطان آموزش شرکت‌های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست هم اندیشی رابطان آموزش شرکت‌های تابعه با حضور «عباس مجتهدزاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «سیده صفیه سیادت» مشاور حوزه فناوری اطلاعات، «مهدیه محمدصادق» رییس آموزش شرکت مرکزی و جمعی از رابطان آموزش شرکت‌های تابعه استان تهران و با حضور رابطان شرکت‌های تابعه استان ها به صورت ویدئو کنفرانس به منظور بررسی عملکرد واحد آموزش شرکت‌ها در سال جاری و مباحث توجیهی جهت برنامه ریزی برای سال آتی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن اشاره به تصویب آیین نامه آموزشی توسط هیات مدیره و همچنین اهمیت موضوع آموزش در شرکت، گفت: بالندگی و رشد در هر سازمانی منوط به آموزش ها و پرورش مهارت‌های کارکنان آن سازمان می‌باشد و لذا در راستای پیشرفت و ارتقای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باید در زمینه آموزش پیشرو باشیم.

مجتهدزاده در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در مورد اقدامات انجام شده در سال جاری توسط واحد آموزش و برنامه ریزی و اهداف سال آتی، افزود: شورای آموزش در شرکت مرکزی تشکیل شده است و برنامه ای که به دنبال آن هستیم تشکیل پرونده الکترونیک آموزشی می‌باشد که طی آن تمامی سوابق آموزشی کارکنان شرکت ها در آن ثبت خواهد شد. ضرورت به روز شدن تکنیک های آموزش و غیر حضوری بودن آن و همچنین استفاده از نیروی های متخصص در داخل به عنوان مربی در کاهش هزینه ها و بالا بردن سطح بهره‌وری شرکت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

گفتنی است؛ در پایان جلسه مباحث توجیهی در رابطه با برنامه ریزی و نیازسنجی شرکت توسط رییس آموزش و مشاور حوزه فناوری اطلاعات مطرح گردید و رابطان محترم آموزش به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در مورد عملکرد سال جاری در این حوزه پرداختند.

 



۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵
تعداد کلیک: ۹۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500