English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد

آیین معارفه مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد

آیین معارفه مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «میلاد رضایی» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره و «سید مرتضی آل سید» عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) با حضور «عباس مجتهدزاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «علی اکبر مردانی» رییس هیات مدیره شرکت بندر امام خمینی (ره)، برگزار شد.

در این آیین، عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به یاد و خاطر مدیرعامل فقید شرکت بندر امام خمینی (ره) و قدردانی از زحمات عضو سابق هیات مدیره این شرکت، گفت: از اقدامات مناسب آقای عربی در دوران تصدی مدیریت راهبری در شرکت بندر امام خمینی (ره) اتمام و ساماندهی پروژه ساخت دو انبار باقی مانده و بهره برداری از آنها در تیر ماه سال جاری با همکاری آقا کمالوند عضو سابق هیات مدیره بود که بیش از شش ماه است موجب افزایش ظرفیت عملیاتی شرکت شده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر توسعه فعالیت های این شرکت در حوزه بنادر جنوبی و شمالی کشور به منظور افزایش سهم بازار، ادامه داد: ما به دنبال افزایش سهم بازار از محل واردات کالاهای اساسی بالاخص در بندر امام خمینی (ره) هستیم. چراکه بهره برداری کامل از ظرفیت عملیاتی از انبارهای این شرکت در این بندر می تواند سهم قابل توجه ای از بازار را کسب نماید. 

در پایان این آیین عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نمایندگی از سوی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، احکام انتصاب مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی(ره) را اعطاء کرد.

 

 
 

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱
تعداد کلیک: ۹۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500