English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دکتر تاجیک در بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره): تعمیم اقدامات مناسب در مسیر افزایش درآمدزایی و سودآوری در دستور کار قرار گیرد

دکتر تاجیک در بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره): تعمیم اقدامات مناسب در مسیر افزایش درآمدزایی و سودآوری در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه معاون نظارت بر شرکت های آن هلدینگ از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دکتر «حسن تاجیک» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه «نرگس یزدانیان» معاون نظارت بر شرکت ها آن هلدینگ و «ذبیح مرادپور» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی و با همراهی «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره)، ضمن دیدار و گفت‌وگو با «علیرضا کاشف زاده» سرپرست آن شرکت از محوطه‌های عملیاتی و همچنین نحوه نگهداری و تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی، سردخانه ای و خطرناک بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید و در نشست مشترک، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و معاون هلدینگ آتیه صبا به منظور حضور در بزرگترین مرکز لجستیک هوایی کشور و با بیان توسعه فعالیت های گمرکی در منطقه آزاد شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: سودآوری دو برابری مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثمره تلاش، همت و مساعی شبانه روزی تمامی همکاران کارآ، اثربخش و مسئولیت پذیر می باشند.

کیامنفرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در توسعه فعالیت های گمرکی در شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) در استان خراسان رضوی و جنوبی، افزود: انجام تعهدات قرارداد BOT گذشته در ایستگاه راه آهن مطهری و توسعه و تجهیز ناوگان عملیاتی و حضور در شعب جدید ماهیرود، دوغارون و منطقه ویژه اقتصادی سرخس از اقدامات مثمر ثمر شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) در سال جاری می باشد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر مدیریت پروژه های سرمایه ای در چارچوب بودجه مصوب سال از سوی شرکت ها و شعب تابعه، ادامه داد: توسعه فعالیت ها در شمال شرقی کشور چشم انداز مناسبی در حوزه لجستیک و افزایش درآمدزایی و سهم بازار شرکت در آینده نزدیک خواهد داشت.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای شفافیت و افزایش درآمدزایی و سودآوری در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، گفت: تعمیم اقدامات مناسب در تمامی شرکت ها و شعب تابعه در دستور کار قرار گیرد.

دکتر تاجیک با تاکید بر تامین منابع مالی در پروژه های سرمایه ای و سرمایه گذاری های آتی از محل بازارهای پولی از جمله تسهیلات بانکی و...، افزود: ساماندهی و سازماندهی منابع انسانی و چابک سازی شرکت با حجم عملیات بر اساس تکلیف مقرر شده در مجمع عمومی، باید در دستور کار شرکت قرار گرفته و گزارش اقدامات آن ارائه شود. 

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) گزارشی از آخرین وضعیت و روند درآمدزایی، سود آوری و عملیات و... آن شرکت و شعب تابعه به مدیرعامل و معاون هلدینگ آتیه صبا ارائه داد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه معاون این هلدینگ از محوطه‌های عملیاتی و همچنین نحوه نگهداری و تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی، سردخانه‌ای و خطرناک بازدید کردند.

 


۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۴۸
تعداد کلیک: ۷۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500