English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در جلسه مشترک با اعضاء کمیته انضباط کار: وجود سیستم های کنترل داخلی موجب پیشگیری از تخلفات انضباطی خواهد شد

کیامنفرد در جلسه مشترک با اعضاء کمیته انضباط کار: وجود سیستم های کنترل داخلی موجب پیشگیری از تخلفات انضباطی خواهد شد

​مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در حاشیه جلسه بررسی پرونده های انضباطی در کمیته انضباط کار شرکت بر وجود سیستم های کنترل داخلی به منظور پیشگیری از تخلفات انضباطی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حاشیه جلسه بررسی پرونده های انضباطی در کمیته انضباط کار شرکت، با «مصطفی قنادها» رییس کمیته انضباط کار و سایر اعضاء کمیته دیدار و گفت و گفت‌و گو کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به وظیفه ذاتی این شرکت به عنوان یک هلدینگ با پنجاه شرکت و شعبه تابعه در راستای سیاست گذاری، پشتیبانی و پایش و نظارت شرکت ها و شعب تابعه، گفت: خیلی از مشکلات درون سازمانی به دلیل عدم تدوین فرآیندها و تدقین و تنظیم مقررات و آیین نامه های داخلی بوده است که از حدود دو سال گذشته تاکنون با ایجاد کارگروه‌های تخصصی در ذیل هیات مدیره و مدیرعامل به دنبال رفع این مشکلات بوده ایم.

کیامنفرد با تاکید بر تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و آیین های چابک، کارا و اثربخش از سوی واحدهای شرکت مرکزی، افزود: به طور حتم تدوین یک کار صحیح و درست ماه ها کار و تلاش و پیگیری خواهد داشت که راه اندازی کمیته حسابرسی در ذیل هیات مدیره و واحد حسابرسی داخلی در راستای انجام تکالیف مقرر شده از سوی مجمع عمومی سالیانه به منظور بررسی و پایش و ارائه گزارشات در جهت پیشگیری از تخلفات یکی از این اقدامات بوده است.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر نظارت و پایش عملکرد مدیران شرکت ها و شعب تابعه از سوی واحدهای نظارتی و ارائه راهکارهای مناسب و به موقع به منظور جلوگیری از وقوع تخلفات انضباطی ادامه داد: عدم وجود سیستم های کنترل داخلی در سنوات گذشته موجب بروز تخلفات انضباطی شده است.

در ادامه این نشست رییس کمیته انضباط کار شرکت با اشاره به روند بررسی و تصمیم گیری پرونده های انضباطی در این کمیته، گفت: واحدهای نظارتی این شرکت می‌بایست پس از انجام تحقیقات مقدماتی و رفع ابهامات رسیدگی و بر اساس مدارک متقن و مستند، موضوعات را به کمیته انضباط کار ارجاع دهند.

قنادها با تاکید بر ایجاد کنترل های داخلی در راستای پایش و نظارت و بهبود عملکرد شرکت ها و شعب تابعه، افزود: در بررسی پرونده های انضباطی به دنبال شناخت مشکلات و آسیب شناسی درون سازمانی به منظور پیشگیری از تخلفات آتی هستیم که ادامه این روند در کمیته می تواند کمک شایانی در مسیر کنترل های داخلی شرکت داشته باشد.

۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱
تعداد کلیک: ۷۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500