English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد: تحقق بودجه پیش بینی شده به عنوان شاخص اصلی ارزیابی عملکرد مدیران عامل شرکت‌های تابعه خواهد بود

کیامنفرد: تحقق بودجه پیش بینی شده به عنوان شاخص اصلی ارزیابی عملکرد مدیران عامل شرکت‌های تابعه خواهد بود

نشست مشترک بررسی اقدامات کارگروه پایش، بهبود و ساماندهی شرکت ها و شعب تابعه با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ نشست مشترک بررسی اقدامات کارگروه پایش، بهبود و ساماندهی شرکت ها و شعب تابعه با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، «نبی اله رجب زاده» معاون عملیات و امور گمرکی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل «مقصود صدری» مدیر امور اجرایی، «محمد ابراهیم اکبردوست» مدیر امور شعب و سایر اعضاء کارگروه مذکور برگزار شد. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در سال جاری از جمله تدوین فرایندهای عملیاتی در رویه های واردات و صادرات و طراحی و پیاده سازی سامانه جدید عملیات شرکت، اخذ مجوز واگذاری اراضی از سازمان اوقاف و مجوز ارتقاء رده زیست محیطی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان و افزایش چند برابری وصول درآمدها در این منطقه ویژه، افزایش سهم بازار شرکت از طریق توسعه فعالیت ها در شعب مستقر در گمرکات مرزی و استراتژیک، انتصاب مدیران کارآمد و اثربخش و خروج اکثر شرکت های تابعه از زیان انباشته سنوات گذشته و تداوم سودآوری هلدینگ انبارهای عمومی و...، گفت: تحقق بودجه پیش بینی شده به عنوان شاخص اصلی ارزیابی عملکرد مدیران عامل شرکت‌های تابعه در سال آتی در دستور کار قرار گرفته است.

کیامنفرد با تاکید بر کنترل و پایش و تفریغ بودجه از سوی معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و سایر واحدهای ذینفع و متولی در شرکت مرکزی و واحدهای برنامه ریزی شرکت های تابعه، افزود: فرایندهای برنامه ریزی، سیاست گذاری، پشتیبانی منابع و پایش و نظارت در شرکت مرکزی در سال 1401 باید طراحی و پیاده سازی شود.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اهمیت و نقش ویژه واحد HSE در کنترل کیفیت ارائه خدمات بالاخص در ارزیابی و تعیین کالاهای خطرناک، اظهار داشت: پایش و نظارت باید در مسیر برنامه و بودجه شرکت ها و شعب تابعه به عنوان سند برنامه ریزی شده سالانه آنها صورت پذیرد.

ایشان افزود: پایش، اصلاح، بهبودو توسعه فرایندهای کسب و کار موجب ارتقاء سطح فرهنگ سازمانی کارکنان شرکت خواهد شد که آموزش اثربخش و کارآمد و مستمر کارکنان باید به صورت صحیح در سال آتی پیگیری شود.

در ابتدای این نشست، معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به روند سازماندهی و تشکیل کارگروه پایش، بهبود و ساماندهی شرکت‌ها و شعب تابعه و فرایند ارزیابی در حوزه های عملیاتی، HSE، آتش نشانی، فنی و مهندسی، تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی، بازاریابی و توسعه بازار، گفت: اهداف اصلی این کارگروه در راستای پایش و نظارت مستمر، استاندارد سازی فرآیندها، شناسایی ظرفیت های منابع سازمانی، ارائه آموزش های لازم در حین بازدیدها و... بوده است که در نظر داریم تا در سال آتی دامنه ارزیابی ها را گسترش دهیم.

رجب زاده با تشریح فازهای اجرای طرح پایش و نظارت از قبیل پیش ارزیابی، ارزیابی میدانی، ارائه برنامه های بهبود و همچنین هدایت، پشتیبانی و بازنگری برنامه ها، افزود: هفتصد و سیزده بند در قالب برنامه های بهبود به تصویب کارگروه رسیده که در شرکت های تابعه در حال اجراء می باشد که از نتایج حاصله از این برنامه های بهبود می توان به خروج شعبه ارومیه از بحران تعطیلی شورای تامین استان، احیاء ساختار سازمانی واحدهای فنی و مهندسی و HSE، اصلاح چیدمان و انبارش کالاها، بازگرداندن امکان توزیع بار (باسکول) در شرکت بازرگان، طراحی و اجرای مسیر ویژه محموله های سوخت و کالاهای خطرناک در شعبه باشماق، برنامه مدیریت ایمنی در مرز دوغارون با استفاده از امکانات و تجهیزات سازمان‌های همجوار، ایمنی سازی کالاهای خطرناک در شعبه مطهری، ایجاد کمیته بازاریابی در شرکت جلفا و افزایش ورود کالاهای وارداتی و صادراتی به محوطه های عملیاتی این شرکت، اصلاح سیستم شناسایی کالاهای خطرناک و ایجاد فرهنگ سازمانی میان دو واحد عملیات و HSE و... اشاره داشت.

گفتنی است، در ادامه این نشست اعضاء کارگروه پایش، بهبود و ساماندهی شرکت ها و شعب تابعه به بیان نظرات و پیشنهادات در ادامه مسیر توسعه فعالیت های این کارگروه پرداختند.

 


۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۲۰
تعداد کلیک: ۹۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500