English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیام نوروزی بر ادامه مسیر و هدف تعالی «بازآفرینی و توسعه کسب‌وکار» در راستای ارتقاء سهم بازار و سودآوری شرکت در سال جدید تاکید کرد

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیام نوروزی بر ادامه مسیر و هدف تعالی «بازآفرینی و توسعه کسب‌وکار» در راستای ارتقاء سهم بازار و سودآوری شرکت در سال جدید تاکید کرد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز، با صدور پیامی، فرارسیدن سال 1401 را به ملت ایران، مدیران و کارکنان خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در سراسر کشور و جامعه ذینفعان و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

یا مُقلِب القـُلوبِ و الابصـار یا مـدبـراللیـــل و النهـــار
یا محول الحـول و الاحـوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار طبیعت از راه می‌رسد، زمین نفسی دوباره می‌کشد و تجدید حیات طبیعت نشانه‌ای از آیینه تمام نمای قدرت الهی است و این همان راز جاودانی آیین گرامی‌داشت آغاز سال نو و پیوند آن با آموزه‌های اسلامی و دینی است.

سال گذشته را با تمام سختی ها و مشکلات آن به ویژه ادامه همه گیری ویروس کرونا، تحریم های ظالمانه و... پشت سر گذاشته‌ایم و توانستیم با همت و مساعی شبانه روزی مدیران و کارکنان خدوم با تدوین و پیاده سازی فرآیند های عملیاتی، طراحی و پیاده سازی سامانه جدید عملیات با عنوان سامانه مدیریت انبار (سما)، تحول اساسی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان به عنوان هاب لجستیک شمال غرب کشور از جمله اخذ مجوز واگذاری اراضی از سازمان اوقاف و امور خیریه، ارتقاء رده زیست محیطی از 1 به 3، پیشرفت 90درصدی پروژه های زیرساختی، تحقق درآمدهای پیش بینی شده، جذب سرمایه گذاران و... استقرار در گمرکات استراتژیک از جمله دوغاورن، ماهیرود، باشماق، پرویزخان و... ،ارتقاء سهم بازار به 10درصد، بروزرسانی ناوگان تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی پس از گذشت 10 سال و... موجب گردید تا بتوانیم مسیر سودآوری شرکت را ادامه دهیم و اینک سال 1401 را در حالی آغاز می‌کنیم که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رویکردی مسئولانه در عرصه لجستیک کشور، به دنبال ادامه مسیر و هدف تعالی «بازآفرینی و توسعه کسب‌وکار» در راستای رشد و ارتقاء سهم بازار و سودآوری است.

سال جدید، فصلی نو در سرآغاز فعالیت شرکت در دهه هفتم خود خواهد بود که با استقرار کامل نرم افزار جدید عملیات در تمامی شرکت ها و شعب تابعه، تکمیل فاز یک و آغاز عملیات عمرانی در فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی سهلان، ورود سهام شرکت به بازار سرمایه، وصول مطالبات از سازمان اموال تملیکی، حفظ و توسعه کسب و کار و ارتقاء سهم بازار، افزایش بهره وری، دانش و آموزش نیروی انسانی، توسعه فعالیت‌های گروه حمل و نقل تابعه و همچنین به‌کارگیری تمام امکانات و ظرفیت های عملیاتی که با همراهی، تلاش و کوشش و حفظ روحیه خلاقیت و نوآوری شما همکاران گرامی در سراسر کشور در جهت ارایه خدمات متنوع، به موقع و هوشمند با اولویت مشتری‌مداری، متبلور خواهد شد. چرا که به مسئولیت خود در قبال مشتریان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت، آگاه هستیم.

در پایان فرارسیدن سال جدید، بهار عشق و محبت که جلوه زیبایی و تحول است را به ملت ایران، مدیران و کارکنان خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در سراسر کشور و جامعه ذینفعان به‌ویژه بازنشستگان محترم کشوری و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را شکرگزارم که به همراه تمامی پرسنل این شرکت در صف مقدم تلاش برای اعتلای نام ایران زمین و رفاه و رشد اقتصادی این سرزمین قرار گرفته‌ایم.

از ایزد منان توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران اسلامی خواستارم.


حمیدرضا کیامنفرد
مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

 



عید نوروز1401


۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۵
تعداد کلیک: ۵۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500