English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بررسی برنامه و بودجه سال 1401 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در صندوق بازنشستگی کشوری

بررسی برنامه و بودجه سال 1401 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در صندوق بازنشستگی کشوری

نشست بررسی گزارش برنامه و بودجه سال 1401 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در محل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا با موضوع بررسی و تبادل نظر درباره برنامه‌ و بودجه سال 1401 این شرکت با حضور «مصطفی شهریاری» معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، «حسن تاجیک» مدیرعامل و نایب رییس عیات مدیره و «نرگس یزدانیان» معاون نظارت بر شرکت ها هلدینگ آتیه صبا و جمعی از مدیران ارشد آن صندوق و هلدینگ آتیه‌صبا و «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیرحوزه مدیرعامل و ناظر بودجه، «سید مرتضی آل سید» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «مصطفی سلیمی» مدیر برنامه‌ریزی راهبردی و «مقصود صدری» مدیر امور اجرایی، در روز یک شنبه (1401/01/14) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به استراتژی توسعه و نفوذ در بازار از طریق استقرار در شانزده گمرک مرزی و داخلی کشور از اواخر سال 1399 تا پایان سال 1400 و همچنین جذب کالاهای وارداتی مشتریان فعلی و جدید، گفت: به حمد الله و با تلاش و مساعی شبانه روزی همکارانم در سراسر کشور توانستیم در 48 نقطه گمرکی استقرار داشته و به ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا بپردازیم که این امر موجب ارتقاء سهم بازار شرکت نسبت به سال گذشته شده است.

کیامنفرد با تشریح وضعیت عملکردی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه در سال گذشته و آخرین وضعیت تجارت خارجی کشور و سهم بازار شرکت در حوزه واردات و صادرات، ادامه داد: این شرکت به دنبال چشم انداز تبدیل شدن به بزرگترین اپراتور مراکز لجستیکی کشور در حوزه تبادل بار زمینی، هوایی و دریایی تا سال 1404 است.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بیان اقدامات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی سهلان در سال 1400 به عنوان سازمان مسئول این منطقه و نگاه ویژه به این منطقه ویژه اقتصادی به عنوان قطب پشتیبانی و هاب لجستیکی شمال غربی کشور، اظهار داشت: برگزاری نشست های مشترک با سرمایه گذاران حاضر در فاز یک منطقه به منظور بررسی روند سرمایه گذاری و رفع مشکلات و بهبود تولید، پیشرفت 90 درصدی اکثر پروژه های زیرساختی منطقه، تهیه و تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی سهلان، اخذ مجوز واگذاری زمین از سازمان اوقاف برای اراضی اوقافی منطقه، ارتقاء رده مجوز زیست محیطی از 1 به 3 برای صنایع با فناوری پیشرفته، بررسی و تصویب طرح‌های متقاضیان سرمایه گذاری با ارزش بیش از 1400 میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت در زمینه تولید و ایجاد اشتغال مستقیم بالای 1200 نفر در منطقه از جمله اقداماتی می‌باشد که در سال گذشته انجام شده است که برخی از آنها بیش از یک دهه معطل و روی زمین مانده بود.

ایشان با تشریح اقدامات صورت گرفته برای ورود و پذیرش شرکت به بازار سرمایه و بورس، افزود: افزایش سرمایه گذاری در پروژه‌های سرمایه ای در راستای توسعه زیرساخت ها، تجهیزات و فعالیت‌های عملیاتی به جدیت تمام در سال گذشته پیگیری شد و این موضوع در سال آتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تشریح اهم اقدامات و برنامه های این شرکت در بخش های عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی، منابع انسانی و... در سال 1401، گفت: مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت در صف و ستاد به دنبال ادامه روند درآمدزایی و سودآوری بوده تا پاسخ‌گوی سهامداران اصلی یعنی بازنشستگان معزز کشوری باشند.

در ادامه این نشست، معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تحقق 100 درصدی درآمدهای عملیاتی شناسایی شده در بودجه سال 1400 از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با تاکید بر ادامه روند درآمدزایی و سودآوری این شرکت، گفت: ان شاالله شاهد رونق و توسعه این شرکت در سال 1401 باشیم.

همچنین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با اشاره به تقویت حضور در بنادر و گمرکات مرزی کشور در حوزه واردات و صادرات و توسعه کسب‌وکارهای غیرگمرکی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال گذشته، گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های قوی و درآمدزا در هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری به شمار می‌رود.

دکتر تاجیک با بیان افزایش سودآوری و خروج از زیان دهی و کم بازدهی شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1400، ادامه داد: توسعه کسب و کار و اجرای پروژه های سرمایه ای در این شرکت باید به صورت مستقل از منابع سهامداران و از طریق تسهیلات و مشارکت صورت پذیرد.

گفتنی است، حاضران در این نشست، به بررسی و بیان نظرات و پیشنهادهای خود درباره استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان، وضعیت عملکرد مالی، عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی، منابع انسانی و ... مندرج در گزارش عملکرد سال 1400 و برنامه و بودجه سال 1401 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداختند.

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶
تعداد کلیک: ۷۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500