English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در نشست شورای معاونان و مدیران: ما به دنبال جهش کسب و کار در شرکت های تابعه هستیم

کیامنفرد در نشست شورای معاونان و مدیران: ما به دنبال جهش کسب و کار در شرکت های تابعه هستیم
نشست هم اندیشی شورای معاونان و مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رویکرد بررسی روند تحقق برنامه و بودجه سال 1401 به عنوان شاخص اصلی ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ نشست هم اندیشی شورای معاونان و مدیران با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، «نبی اله رجب زاده» معاون عملیات و امور گمرکی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «سید مرتضی آل سید» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی، «محسن شیخ محمدی» مدیر حسابرسی داخلی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل، «محمد صادق غلامی» مدیر پروژه های توسعه ای، «سیامک حسنی» مدیر عامل شرکت تهران، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت غرب، «علیرضا کاشف زاده» مدیرعامل شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) و «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل شرکت سهلان، «علی یوسف» مدیر فناوری اطلاعات و «شهاب محمودیان» مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری، با رویکرد بررسی روند تحقق برنامه و بودجه 1401 به عنوان شاخص اصلی ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه در سالن کنفرانس شرکت مرکزی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اقدامات مطلوب و سودآوری مناسب شرکت‌های تابعه در سال گذشته، گفت: در سال 1400 شاهد اتفاق های خوبی در شرکت های تابعه بوده ایم که هم فکری، هم افزایی و تعامل سازنده و فرآیند محور بین شرکت مرکزی و شرکت‌های تابعه باید بیش از گذشته ادامه یابد و با اراده ای مستحکم موضوعات و مسائل شرکت پیگیری شود.

کیامنفرد با تاکید بر آموزش موثر و اثربخش و ایجاد زیر ساخت های مناسب بر پایه اصول علمی در شرکت مرکزی و شرکت های تابعه، ادامه داد: بدنه کارشناسی شرکت باید با دغدغه و دلسوزی که یکی از شاخص های کارایی افراد در سازمان می‌باشد، به دنبال حل مسائل و مشکلات شرکت برآیند. ما  به دنبال جهش کسب و کار در شرکت‌های تابعه هستیم و این از طریق طرح مسئله و حل مشکلات پیش رو  امکان پذیر می باشد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر ایجاد اتاق فکر با نگاه کارشناسی و ضرورت استفاده از افراد متخصص، دانشی و مهارت محور، افزود: مصوبات این شورا در راستای بهبود و اصلاح تمامی امور مربوط به شرکت های تابعه پیگیری خواهد شد و امیدواریم ارتقاء و انتصاب نیروهای کارآمد و اثربخش در تمامی واحدها صورت پذیرد. 

ایشان با اشاره به بهبود شاخص های توسعه ای از جمله سهم بازار، بهره وری منابع و تجهیزات و بالاخص سودآوری، گفت: در راستای فرآیند تدوین و کنترل بودجه ریزی برای رسیدن به اهداف عالی شرکت باید جلسات پایش و بررسی گزارش برنامه و بودجه به صورت ماهیانه در شرکت های تابعه برگزار گردد.

گفتنی است؛ در این نشست مدیران ارشد شرکت مرکزی و مدیران عامل شرکت های تابعه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوعاتی چون ورود به کسب و کارهای جدید، جذب، ارتقاء و انتصاب نیروی انسانی متخصص، توسعه بهبود واحدهای برنامه ریزی در شرکت های تابعه، ایجاد ساختار مناسب در مدیریت شعب در شرکت‌های تابعه، پایش بودجه‌ریزی به صورت ماهیانه، نگاه متعادل بین روابط سازمانی شرکت‌های اجرایی و شرکت مرکزی، تامین تجهیزات و زیر ساخت های مناسب، مدیریت ریسک و ... پرداختند.

 




۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۳۲
تعداد کلیک: ۸۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500