English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در نشست بررسی توسعه شعبه باشماق: کارایی، اثربخشی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی باید محور عملکرد مدیران باشد

کیامنفرد در نشست بررسی توسعه شعبه باشماق: کارایی، اثربخشی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی باید محور عملکرد مدیران باشد
نشست بررسی روند فعالیت‌های توسعه ای شعبه باشماق در سال 1401 با حضور مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست بررسی روند فعالیت های توسعه ای شعبه باشماق در سال 1401 با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، «نبی اله رجب زاده» معاون عملیات و امور گمرکی،«مهدی بلوطی» مدیر بازرسی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل، «سیامک حسنی» مدیرعامل شرکت تهران و جمعی از مدیران ارشد شرکت مرکزی و شرکت تهران و مدیر شعبه باشماق برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست با اشاره به ارائه خدمات به بازرگانان و تجار در پنجاه نقطه از گمرکات اجرایی و ایفای نقش مهم این شرکت به عنوان بازوی لجستیکی گمرک، گفت: مرز باشماق به عنوان یک گمرک استراتژیک و با اهمیت بر فعالان حوزه تجارت خارجی پوشیده نیست و این شرکت در سال جدید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه توسعه کسب و کار و پیاده سازی مدل راهبردی عملیاتی و همچنین رضایت مندی مشتریان و ذینفعان محیطی، به دنبال توسعه فعالیت های عملیاتی در شعب جدید التاسیس مرزی می باشد.

کیامنفرد با اشاره به آموزش کارا و اثربخش مدیران ارشد این شرکت در جهت ارتقاء سطح توان مهارتی و چابکی سازمان، ادامه داد: کارایی، اثربخشی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی باید محور عملکرد تمامی مدیران باشد، و حرکت از وضعیت موجود و رسیدن به نقطه مطلوب، نیازمند تلاش و همت مدیران در تمامی شرکت‌ها و شعب تابعه می‌باشد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر ادامه بررسی روند نظارت و پایش معاونت عملیات بر شعب تابعه در سال جاری، اظهار داشت: ما به دنبال توسعه عملیاتی شعبه باشماق هستیم و باید پروژه های زیرساختی و تجهیزاتی به صورت فازبندی و در چارچوب بودجه مصوب و هزینه - فایده باشد تا بتوانیم پاسخگوی بازنشستگان معزز کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت باشیم.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست مدیران ارشد شرکت مرکزی و شرکت تهران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص شعبه مرزی باشماق پرداختند.

 

 

 

  

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۰۵
تعداد کلیک: ۷۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500