English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه سرپرستان جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و معاونت عملیات و امور گمرکی برگزار شد

آیین معارفه سرپرستان جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و معاونت عملیات و امور گمرکی برگزار شد

آیین معارفه سرپرستان جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و معاونت عملیات و امور گمرکی با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «علی یوسف» سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و تکریم« نبی اله رجب زاده» و معارفه «مقصود صدری» سرپرست جدید معاونت عملیات و امور گمرکی با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، «سید مرتضی آل سید» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت‌ها برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با قدردانی از خدمات آقای مجتهدزاده معاون سابق برنامه ریزی و اقتصادی و خاتمه ماموریت ایشان در پایان سال گذشته و همچنین آقای رجب زاده معاون سابق عملیات و امور گمرکی شرکت در دوران تصدی مسئولیت راهبری این معاونت‌ها، گفت: تغییر و تحول اساس سیستم های مدیریتی به منظور توسعه و جهش در کسب و کار می باشد.

کیامنفرد با اشاره به استفاده از ظرفیت مدیران کارآمد، متخصص و جوان در بدنه تصمیم گیری شرکت، افزود: اتحاد، هم افزایی و تعامل سازنده دو مدیر جوان شرکت در حوزه های فناوری اطلاعات و امور اجرایی موجب شد تا اولویت اصلی شرکت از اواخر سال 1399 در تحول سامانه عملیاتی شرکت به منصه ظهور نشسته و امروز شاهد اجرای نرم افزار جدید عملیات شرکت با عنوان سامانه مدیریت انبار (سما) در 2 شرکت بزرگ تابعه استان تهران هستیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر حمایت های معاونان سابق این شرکت در پیاده سازی سامانه جدید عملیات، اظهار داشت: ما به دنبال راه اندازی این سامانه در تمامی شرکت ها و شعب تابعه در سراسر کشور هستیم تا بتوانیم درآمدهای مغفول و پنهان شرکت را شناسایی و به نفع سهامداران اصلی که همان بازنشستگان معزز کشوری می باشند، وصول نماییم.

ایشان ادامه داد: از یک سوء سرپرستان جدید همچون گذشته به هم افزایی دو معاونت ادامه دهند و از سوی دیگر مدیران عامل شرکت ها و شعب تابعه موظف هستند تا همکاری‌های سازنده با این دو معاونت را در تحقق برنامه ریزی به عمل آمده در پیاده سازی سامانه جدید عملیات، داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم احکام سرپرستان جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و معاونت عملیات و امور گمرکی توسط مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران اهداء و از خدمات معاون سابق عملیات و امور گمرکی قدردانی به عمل آمد.

  

   
 


۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۱۴
تعداد کلیک: ۱,۰۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500