English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست مشترک رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رییس کل گمرک ایران

نشست مشترک رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رییس کل گمرک ایران
نشست مشترک بررسی همکاری های دو جانبه بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با گمرک ایران به منظور توسعه همکاری های سازنده در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک بررسی همکاری های دوجانبه بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر «علیرضا مقدسی» معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران و به همراه «فرود عسگری» معاون امور گمرکی، «فریده زبیدی» معاون حقوقی و نظارت، «محسن جلواتی» سرپرست توسعه مدیریت و منابع و «مهدی محمدی» سرپرست اداره کل حراست و امور انتظامی گمرک ایران و «مصطفی قنادها» رییس هیات مدیره و «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به منظور توسعه همکاری های سازنده در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به شش دهه قدمت این شرکت به عنوان بازوی لجستیکی و مورد اعتماد و امین مرزبانان اقتصادی کشور در ارائه خدمات به تجار و صاحبان کالا به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا، گفت: تلاش و مساعی شبانه روزی مدیران و کارکنان دو مجموعه گمرک ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همواره بر ارائه خدمات مطلوب در حوزه تجارت خارجی کشور بوده است.

کیامنفرد با تاکید بر ادامه روند هم افزایی و همکاری سازنده بین معاونت های این دو مجموعه به منظور توسعه خدمات لجستیکی در گمرکات اجرایی، افزود: با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در سنوات گذشته در زیر ساخت‌ها و تجهیزات عملیاتی و انجام فعالیت تخلیه و بارگیری در حوزه ریلی و جاده ای و نگهداشت و انبارداری کالاها در دو مجموعه تابعه در استان تهران ( شرکت تهران و شرکت غرب)، ما به دنبال بهره گیری از ظرفیت کامل عملیاتی آنها هستیم و حضور این شرکت در ترمینال ریلی آپرین به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا را نیز دستور کار شرکت قرار گرفته است.

ایشان ادامه داد: در طول 2 سال گذشته نسبت به ارتقاء تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی و لجستیکی در سراسر شرکت ها و شعب تابعه اقدام کرده ایم و سرمایه گذاری در حوزه تجیزات سنگین عملیاتی نیز در سال جاری صورت خواهد پذیرفت. همچنین در محدوده لجستیکی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) نیز به عنوان مرجع تحویل گیرنده حضور داشته ایم و سرمایه گذاری در این شهر فرودگاهی برای توسعه خدمات در دستور کار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به انتفاع بازنشستگان معزز کشوری به عنوان سهامداران اصلی این شرکت، اظهار داشت: قرارداد بلندمدت همکاری دو جانبه می تواند موجب توجیه پذیری سرمایه گذاری شرکت در زیر ساخت‌های عمرانی و تجهیزاتی و حضور در سایر نقاط گمرکات اجرایی به منظور ارائه خدمات انبارداری و تخلیه و بارگیری در نزد سهامدار شرکت باشد.

کیامنفرد افزود: هم افزایی واحدهای حراست دو مجموعه می تواند از بروز تخلفات و جلوگیری از قاچاق کالاهای صادراتی و وارداتی در گمرکات مرزی پیشگیری نماید.
همچنین رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به شش دهه قدمت همکاری دوجانبه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با گمرک ایران، گفت: اولویت اصلی در انتخاب مراجع تحویل گیرنده کالا، باید اهلیت آنان برای ارائه خدمات لجستیکی و نگهداشت کالاهای گمرکی، مدنظر قرار گیرد.

قنادها ادامه داد: این شرکت با استقرار در پنجاه نقطه گمرکی و با برخورداری از منابع و سرمایه های خویش از جمله بیش از 1800 نفر نیروی انسانی با بدنه کارشناسی و مدیران متخصص، تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی، اماکن گمرکی در تهران، سهلان، جلفا، بازرگان، یزد و... به عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحویل گیرنده کالا در کشور شناخته می شود.

در ادامه این نشست، معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران با اشاره به لزوم افزایش تلاش و همکاری سازمان های دخیل در امر تجارت برای بهبود فرآیندها و خدمات گمرکی و تجاری در سال موسوم به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، بهره گیری از فناوری ها، تجهیزات و روش های مدیریتی نوین جهت نگهداری کالا در انبارها و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه این نشست معاونان گمرک ایران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با توسعه همکاری های دو جانبه و سازنده در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی به تجار و صاحبان کالا پرداختند.

 

 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۳۷
تعداد کلیک: ۹۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500