English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در پیامی به مناسبت روز ملی منابع انسانی: باید به سمت ترویج فرهنگ منابع انسانی پیشرو، نوآور و پویا در تمامی شرکت ها و شعب تابعه حرکت کنیم

کیامنفرد در پیامی به مناسبت روز ملی منابع انسانی: باید به سمت ترویج فرهنگ منابع انسانی پیشرو، نوآور و پویا در تمامی شرکت ها و شعب تابعه  حرکت کنیم
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت در آستانه‌ی ۲۵ فروردین‌ماه «روز ملی منابع انسانی» در پیامی فرا رسیدن این روز را به تمامی همکاران حوزه اداری و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

روز ملی منابع انسانی یادآور آن است که سازمان‌ها برای تسهیل مسیر توسعه و پیشرفت و دستیابی به اهداف استراتژیک خود به وجود منابع انسانی کارآمد و اثربخش وابسته هستند و در این مسیر باید به ارتقای سرمایه‌ ی ‌انسانی از طریق ارتقاء سطح دانش، مهارت و تخصص نیروهای انسانی اقدام نماییم. بی‌شک این امر به افزایش بهره‌وری و تعالی سازمانی منجر خواهد شد و نقش مدیریت منابع انسانی، ارتباط مستقیمی با بهره وری و عملکرد سازمان دارد. 

چراکه ارزشمندترین و اساسی ترین رکن هر سازمان، منابع انسانی است که سرچشمه همه تحولات یک سازمان و تعیین کننده ترین عامل در کیفیت ارایه خدمات است و باید به سمت ترویج فرهنگ منابع انسانی پیشرو، نوآور و پویا در تمامی شرکت ها و شعب تابعه از طریق ارزیابی استعدادها، ارزیابی شایستگی شغلی و... حرکت کنیم.

در پایان ۲۵ فروردین روز ملّی منابع انسانی را به تمامی همکاران حوزه اداری و سرمایه های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید است با شناسایی شاخص های کلیدی،شاهد پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر منابع انسانی شرکت باشیم.

 

حمیدرضا کیامنفرد

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

 

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۳۳
تعداد کلیک: ۵۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500