English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شعبه دوغارون

حضور سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شعبه دوغارون
سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شعبه دوغارون از محوطه های عملیاتی این شعبه بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مقصود صدری» سرپرست معاونت عملیات و «علیرضا کاشف زاده» مدیرعامل شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور در شعبه دوغارون ضمن بازدید میدانی از محوطه های ترانشیپ، سالن مسافربری و محوطه گمرک با مدیرکل گمرک دوغارون دیدار و به گفت‌وگو پرداختند. 

در این بازدید سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر شناسایی فرصت‌های درآمدی و بهره‌گیری از ظرفیت کامل عملیاتی شعبه دوغارون، گفت: مرز دوغارون از مهم‌ترین مرزهای ترانزیتی کشور می‌باشد و با توجه به گستردگی این شعبه نیازمند ایجاد نظم و هماهنگی بین گمرک و شرکت انبارهای عمومی و همچنین همکاری تمامی دستگاه ها و ارگان ها می‌باشیم.

گفتنی است؛ سرپرست معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بازدید از شعبه نیشابور با ناظر کل گمرکات استان خراسان رضوی دیدار و بر همکاری‌های دوجانبه و توسعه سهم بازار و افزایش درآمد این شعبه تاکید کرد.

 


۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴
تعداد کلیک: ۸۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500