English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در نشست صمیمانه با همکاران بازنشسته شرکت: به دنبال رسیدگی به وضعیت معیشت همکاران بازنشسته و زحمت کش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هستیم

کیامنفرد در نشست صمیمانه با همکاران بازنشسته شرکت: به دنبال رسیدگی به وضعیت معیشت همکاران بازنشسته و زحمت کش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هستیم
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست صمیمانه با همکاران بازنشسته شرکت بر رسیدگی به وضعیت معیشت و پیگیری خواسته های آن‌ها، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست صمیمانه با همکاران بازنشسته شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، «سید مرتضی آل سید» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل، «مصطفی نصرتی» مدیر سرمایه های انسانی و جمعی از کارکنان بازنشسته شرکت‌های تابعه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مطروحه از سوی بازنشستگان این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن گفت‌وگو در ارتباط با پرداخت مشوقات بازنشستگی و تاکید بر تلاش مجدانه هیات مدیره برای پیگیری موضوع، گفت: شما عزیزان هیچ فرقی با خانواده من ندارید و سفره بازنشستگان با سفره مدیران این شرکت یکی می باشد. هیات مدیره دغدغه شما را درک می کند و در تلاش هستیم تا تمامی تصمیمات به نفع بازنشستگان شرکت گرفته شود.

کیامنفرد با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت همکاران بازنشسته و زحمت کش شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران، ادامه داد: در طول سال گذشته مذاکرات و مکاتباتی با سهامداران شرکت در راستای کسب مجوز برای ارائه مشوق های بازنشستگی به کارکنان در شرف بازنشستگی بوده‌ایم.

ایشان ضمن اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا به منظور احیای شرکت های تابعه، افزود: صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال ارتقاء سطح درآمدزایی و سودآوری بنگاه‌های تابعه اقتصادی می‌باشد و توجه ویژه ای به رعایت و اجرای بودجه مصوب و قوانین جاری دارد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست همکاران محترم بازنشسته شرکت به بیان مباحث و نظرات خود در خصوص موضوع پرداخت مشوقات سنوات بازنشستگی پرداختند.

 







۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۱۰
تعداد کلیک: ۵۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500